۰ نفر

به دنبال نوسانات دلار و اونس جهانی؛

سرگردانی قیمت سکه در بازار

۸ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۷:۴۹
کد خبر: 631718
سرگردانی قیمت سکه در بازار

در شرایطی که بازار جهانی با کاهش قیمت ١۵ دلاری اونس جهانی روبرو است، دلار ضمن افزایش قیمت مجددا وارد کانال ٢٨ هزار تومان شده است. در نتیجه در بازار شاهد نوسان قیمت انواع سکه هستیم؛ به‌طوریکه سکه امامی با ٣٠ هزار تومان افزایش روبرو بود.

اقتصاد آنلاین - پانیذ رحیمی؛ در شرایطی که قیمت دلار کاهش داشت و مجددا وارد کانال ٢٧ هزار تومان شد، از سوی دیگر قیمت اونس جهانی با کاهشی در حدود ١۵ دلار نسبت به روز گذشته به نرخ ۱٨٨۵ دلار و ۶١ سنت رسیده است، بازار طلا و سکه تحت تاثیر شرایط نوسان قیمت انواع سکه را تجربه می‌کند. 

به این ترتیب سکه امامی در این لحظه از معاملات با نرخ ۱۳ میلیون و ١۴٩ هزار تومان خرید و فروش می‌شود که افزایشی در حدود ٣٠ هزار تومان را نسبت به قیمت روز گذشته، معادل ۱۳ میلیون و ١١٩ هزار تومان نشان می‌دهد.

نیم سکه نیز در این ساعت از معاملات  با قیمت ۷میلیون و ٢٣٣ هزارتومان معامله می‌شود که  نسبت به آخرین قیمت معاملاتی روز گذشته به نرخ ۷ میلیون و ٢۴۵ هزار تومان در حدود ١٠ هزار تومان کاهش را تجربه کرده است.

همچنین ربع سکه ۴ میلیون و ٢٠٢ هزارتومان قیمت خورده که نسبت به روز گذشته افزایش اندکی داشته است. آخرین قیمت معاملاتی این سکه در روز گذشته، ۴ میلیون ١٩۶ هزار تومان بود. 

هر سکه یک گرمی نیز با قیمت ۲ میلیون و ۵٩٨ هزارتومان معامله می‌شود که نسبت به نرخ روز گذشته آن معادل ۲ میلیون و ۶٠٠ هزار تومان، کاهش اندکی را ثبت کرده است. 

حباب سکه چقدر است؟

در این لحظه از معاملات حباب سکه امامی نسبت به صبح امروز بزرگتر شده؛ به این ترتیب هر سکه امامی ۶۶٢ هزارتومان، نیم سکه، ٩٩٨ هزارتومان، ربع سکه، یک میلیون و ٧٧ هزار تومان و هر سکه یک گرمی، یک میلیون و ۵٨ هزار تومان حباب دارد.