۰ نفر

گزارش بازار در نیمه اول معاملات؛

سرگردانی دلار در مرز کانال ۲۸ هزار تومان

۷ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۱:۴۰
کد خبر: 631363
سرگردانی دلار در مرز کانال ۲۸ هزار تومان

امروز دلار در بازار آزاد با اندکی افزایش نسبت به روز گذشته با نرخ ۲۷ هزار و ۹۵۰ تومان آغاز به کار کرد و در ادامه معاملات نوسانات افزایشی را تجربه کرد، به‌طوریکه در این لحظه از معاملات با قیمت ۲۷ هزار و ۹۸۰ تومان خرید و فروش می‌شود.

اقتصاد آنلاین - پانیذ رحیمی؛ دلار که روز گذشته برای ساعاتی وارد کانال ۲۸هزارتومان شد اما در نهایت معاملات را با قیمت ٢٧ هزار و ۹۴۰ تومان به پایان رساند. قیمت این اسکناس صبح امروز را با اندکی افزایش قیمت نسبت به روز گذشته با نرخ ۲۷ هزار و ۹۵۰ تومان آغاز کرد و در ادامه معاملات با نوسانات افزایشی همراه بود به‌گونه‌ای که در این لحظه از معاملات معادل ۲۷ هزار و ۹۸۰ تومان قیمت خورده است.  

کانون صرافان نیز دلار را ٢۵ هزار و ۱۵۰ تومان برای خرید و ۲۵هزار و ۴۱۷ تومان برای فروش قیمت‌گذاری کرده است. این کانون در روز گذشته، قیمت دلار را ۲۵ هزار و ۱۶۵ تومان برای خرید و ۲۵ هزار و ۴۲۵ تومان برای فروش اعلام کرده بود که در معاملات امروز کاهشی در حدود ۲۰ تومان را ثبت کرده است.

یورو نیز در صرافی‌ها ۲۸ هزار و ۴۲۵ تومان برای خرید و ۲۸ هزار و ۷۵۶ تومان برای فروش ثبت شده است که به نسبت نرخ روز گذشته که در صرافی‌ها ۲۸ هزار و ۴۶۲ تومان برای خرید و ۲۸هزار و ۷۷۷ تومان برای فروش قیمت خورده بود که در معاملات امروز کاهش قیمتی در حدود ۴۰ تومان را نشان می‌دهد.

همچنین در صرافی ملی، دلار با قیمت ۲۵ هزار و ۲۹۷ تومان برای فروش و ٢۵هزار و ۴۵ تومان برای خرید معامله می‌شود. روز گذشته  دلار در این صرافی ۲۵ هزار و ۳۳۵ تومان برای فروش و ۲۵ هزار و ۸۳ تومان برای خرید قیمت خورده بود که کاهشی در حدود ۴۰ تومان را نشان می‌دهد.

یورو نیز در این صرافی، ۲۸هزار و ۶۴۲ تومان برای فروش و ٢٨ هزار و ۳۵۷ تومان برای خرید قیمت خورده است، در روز گذشته این اسکناس با نرخ  ۲۸ هزار و ۷۴۴ تومان برای فروش و ۲۸ هزار و ۴۵۸ تومان برای خرید بود؛ که در معاملات امروز کاهشی در در حدود ۱۰۰ تومان را در قیمت خرید آن را نشان می‌دهد.