۰ نفر

به دنبال افزایش قیمت دلار؛

سکه امامی گران شد

۶ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۲:۲۴
کد خبر: 631086
سکه امامی گران شد

بازار طلا و سکه تحت تاثیر افزایش اندک قیمت اونس جهانی و نوسانات افزایشی دلار در کانال ۲۷ هزار تومان، اندکی افزایش قیمت را تجربه کرد؛ به طوریکه قیمت انواع سکه در بازار با اندکی افزایش روبرو شد و سکه امامی ۵۰ هزار تومان گران شد.

اقتصاد آنلاین - پانیذ رحیمی؛ در حالیکه قیمت دلار در کانال ۲۷ هزار تومان نوسانات افزایشی را نسبت به روز گذشته تجربه می‌کند، از سوی دیگر نیز قیمت اونس جهانی با اندکی افزایش با نرخ ۱۸۹۹ دلار و ۵۱ سنت ثبت شده است، در نتیجه بازار طلا و سکه افزایش قیمت انواع سکه را تجربه می‌کند.

به این ترتیب سکه امامی در این لحظه از معاملات با نرخ ۱۲ میلیون و ۹۹۵ هزار تومان خرید و فروش می‌شود که افزایشی در حدود ۵۰ هزار تومانی را نسبت به قیمت روز گذشته، معادل ۱۲ میلیون و ۹۴۵ هزار تومان نشان می‌دهد.  

نیم سکه نیز در این ساعت از معاملات  با قیمت ۷میلیون و ۱۴۵ هزارتومان معامله می‌شود که  نسبت به آخرین قیمت معاملاتی روز گذشته نوشانی را تجربه نکرده است. 

همچنین ربع سکه ۴میلیون و ۲۶۰ هزارتومان قیمت خورده که نسبت به روز گذشته افزایش حدود ۱۰ هزار تومانی داشته است. آخرین قیمت معاملاتی این سکه در روز گذشته، ۴ میلیون ۲۵۲ هزار تومان بود.

هر سکه یک گرمی نیز با قیمت ۲ میلیون و ۶۰۷ هزارتومان معامله می‌شود که نسبت به نرخ روز گذشته آن معادل ۲ میلیون و ۶۰۲ هزار تومان، افزایش اندکی را ثبت کرده است.

حباب سکه چقدر است؟

به این ترتیب هر سکه امامی ۵۳۲ هزارتومان، نیم سکه، ۹۲۴ هزارتومان، ربع سکه، یک میلیون و ۱۴۴ هزار تومان و هر سکه یک گرمی، یک میلیون و ۷۲ هزار تومان حباب دارد.