۰ نفر

گزارش بازار ارز در نیمه اول معاملات؛

توقف دلار در کانال ۲۷ هزار تومان

۶ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۱:۱۵
کد خبر: 631064
توقف دلار در کانال ۲۷ هزار تومان

امروز قیمت دلار در بازار آزاد بدون تغییر نسبت به روز گذشته با نرخ ۲۷ هزار و ۸۵۰ تومان آغاز به کار کرد و در ادامه معاملات با اندکی افزایش با نرخ ۲۷ هزار و ۸۷۰ تومان ثبت شد.

اقتصاد آنلاین - پانیذ رحیمی؛ دلار روز گذشته در حالیکه نوسانات کاهشی و افزایشی را تجربه می‌کرد، معاملات را با قیمت ٢٧ هزار و ۸۵۰ تومان به پایان رساند. قیمت این اسکناس صبح امروز را بدون تغییر نسبت به روز گذشته آغاز کرد اما در ادامه معاملات با اندکی تغییر با نرخ ۲۷ هزار و ۸۷۰ تومان معامله شد.  

کانون صرافان نیز دلار را ٢۵ هزار و ۱۷۸ تومان برای خرید و ۲۵هزار و ۴۵۸ تومان برای فروش قیمت‌گذاری کرده است. این کانون در روز گذشته، قیمت دلار را ۲۵ هزار و ۱۸۴ تومان برای خرید و ۲۵ هزار و ۴۶۴ تومان برای فروش اعلام کرده بود که در معاملات امروز کاهش اندکی را ثبت کرده است. 

یورو نیز در صرافی‌ها ۲۸ هزار و ۵۳۰ تومان برای خرید و ۲۸ هزار و ۸۵۹ تومان برای فروش ثبت شده است که به نسبت نرخ روز گذشته که در صرافی‌ها ۲۸ هزار و ۴۹۲ تومان برای خرید و ۲۸هزار و ۸۲۰ تومان برای فروش قیمت خورده بود که در معاملات امروز کاهش قیمتی در حدود ۴۰ تومان را نشان می‌دهد.

همچنین در صرافی ملی، دلار با قیمت ۲۵ هزار و ۳۳۵ تومان برای فروش و ٢۵هزار و ۸۳ تومان برای خرید معامله می‌شود. روز گذشته  دلار در این صرافی ۲۵ هزار و ۳۶۷ تومان برای فروش و ۲۵ هزار و ۱۱۵ تومان برای خرید قیمت خورده بود که کاهشی در حدود ۳۰ تومان را نشان می‌دهد. 

یورو نیز در این صرافی، ۲۸هزار و ۷۴۴ تومان برای فروش و ٢٨ هزار و ۴۵۸ تومان برای خرید قیمت خورده است، در روز گذشته این اسکناس با نرخ  ۲۸ هزار و ۷۴۳ برای فروش و ۲۸ هزار و ۴۵۷ برای خرید بود؛ که در معاملات امروز کاهش اندکی را نشان می‌دهد..