۰ نفر

گزارش امروز بازار؛

نوسان دلار در کانال ۲۷ هزار تومان

۵ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۶:۵۱
کد خبر: 630924
نوسان دلار در کانال ۲۷ هزار تومان

امروز قیمت دلار در بازار آزاد با اندکی افزایش نسبت به روز گذشته با نرخ ۲۷ هزار و ۸۵۰ تومان آغاز به کار کرد اما در ادامه معاملات با نوسان همراه بود به‌طوریکه تا این لحظه با نرخ ۲۷ هزار و ۷۹۰ تومان معامله می‌شود.

اقتصاد آنلاین - پانیذ رحیمی؛ دلار که روز گذشته معاملات را  با قیمت ٢٧ هزار و ۷۹۰ تومان به پایان رساند، صبح امروز را با اندکی افزایش با نرخ ٢٧ هزار و ۸۵۰ تومان آغاز کرد و در ادامه معاملات با اندکی نوسان همراه بود به‌گونه‌ای که تا این لحظه از معاملات با نرخ ۲۷ هزار و ۷۹۰ تومان خرید و فروش می‌شود. 

کانون صرافان نیز دلار را ٢۵ هزار و ۱۸۴ تومان برای خرید و ۲۵هزار و ۴۶۴ تومان برای فروش قیمت‌گذاری کرده است. این کانون در روز گذشته، قیمت دلار را ۲۵ هزار و ۱۹۹ تومان برای خرید و ۲۵ هزار و ۴۸۶ تومان برای فروش اعلام کرده بود که در معاملات امروز  کاهش اندکی را ثبت کرده است.

همچنین یورو در صرافی‌ها ۲۸ هزار و ۴۴۱ تومان برای خرید و ۲۸ هزار و ۷۷۰ تومان برای فروش ثبت شده است که به نسبت نرخ روز گذشته که در صرافی‌ها ۲۸ هزار و ۵۳۰ تومان برای خرید و ۲۸هزار و ۸۵۹ تومان برای فروش قیمت خورده بود که در معاملات امروز کاهش قیمتی در حدود ۹۰ تومان را نشان می‌دهد.

همچنین در صرافی ملی، دلار با قیمت ۲۵ هزار و ۳۶۷ تومان برای فروش و ٢۵هزار و ۱۱۵ تومان برای خرید معامله می‌شود. روز گذشته  دلار در این صرافی ۲۵ هزار و ۳۴۸ تومان برای فروش و ۲۵ هزار و ۹۶ تومان برای خرید قیمت خورده بود که افزایش اندکی را نشان می‌دهد.  

یورو نیز در این صرافی، ۲۸هزار و ۷۴۳ تومان برای فروش و ٢٨ هزار و ۴۵۷ تومان برای خرید قیمت خورده است، در روز گذشته این اسکناس با نرخ  ۲۸ هزار و ۷۹۳ برای فروش و ۲۸ هزار و ۶۵۰ برای خرید بود؛ که امروز کاهش قیمتی در حدود ۲۰۰ تومان  را در قیمت خرید آن نشان می‌دهد.