۰ نفر

به دنبال افزایش امیدواری نسبت به مذاکرات؛

عقبگرد دلار در کانال ۲۷هزارتومان

۴ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۶:۰۳
کد خبر: 630591
عقبگرد دلار در کانال ۲۷هزارتومان

امروز قیمت دلار در بازار آزاد با اندکی افزایش نسبت به روز معاملاتی گذشته با نرخ ۲۷ هزار و ۹۰۰ تومان آغاز به کار کرد اما این اسکناس در ادامه معاملات تحت تاثیر اخبار سیاسی مربوط به حصول نتیجه از مذاکرات وین در پله‌های انتهایی کانال ۲۷ هزار تومان در نوسان بود و تا این لحظه با اندکی کاهش با نرخ ۲۷ هزار و ۸۲۰ تومان معامله می‌شود.

اقتصاد آنلاین - پانیذ رحیمی؛ دلار که روز پنجشنبه هفته گذشته معاملات را  با قیمت ٢٧ هزار و ۸۶۰ تومان به پایان رساند، صبح امروز را با نرخ ٢٧ هزار و ۹۰۰ تومان آغاز کرد و در ادامه معاملات در میان پله‌های انتهایی کانال ۲۷ هزار تومان در رفت و آمد بود، به گونه‌ای که در این لحظه از معاملات با نرخ ۲۷ هزار و ۸۲۰ تومان خرید و فروش می‌شود. 

کانون صرافان نیز دلار را ٢۵ هزار و ۱۹۹ تومان برای خرید و ۲۵هزار و ۴۸۶ تومان برای فروش قیمت‌گذاری کرده است. این کانون در روز پنجشنبه هفته گذشته، قیمت دلار را ۲۵ هزار و ۱۸۷ تومان برای خرید و ۲۵ هزار و ۴۵۴ تومان برای فروش اعلام کرده بود که در معاملات امروز افزایشی اندکی را ثبت کرده است.

همچنین یورو در صرافی‌ها ۲۸ هزار و ۵۳۰ تومان برای خرید و ۲۸ هزار و ۸۵۹ تومان برای فروش ثبت شده است که به نسبت نرخ روز معاملاتی پنجشنبه یورو که در صرافی‌ها ۲۸ هزار و ۵۰۶ تومان برای خرید و ۲۸هزار و ۸۳۶ تومان برای فروش قیمت خورده بود که در معاملات امروز افزایش قیمتی در حدود ۳۰ تومان را نشان می‌دهد

همچنین در صرافی ملی، دلار با قیمت ۲۵ هزار و ۳۴۸ تومان برای فروش و ٢۵هزار و ۹۶ تومان برای خرید معامله می‌شود. روز معاملاتی پنجشنبه دلار در این صرافی ۲۵ هزار و ۳۷۵ تومان برای فروش و ۲۵ هزار و ۱۲۳ تومان برای خرید قیمت خورده بود که کاهش اندکی را نشان می‌دهد.

یورو نیز در این صرافی، ۲۸هزار و ۷۹۳ تومان برای فروش و ٢٨ هزار و ۶۵۰ تومان برای خرید قیمت خورده است؛ این در حالی است که در روز پنجشنبه هفته گذشته با نرخ  ۲۸ هزار و ۷۳۳ برای فروش و ۲۸ هزار و ۴۴۷ برای خرید بود؛ که امروز افزایش قیمت ۲۰۰ تومانی  را نشان می‌دهد.