۰ نفر

گزارش بازار در آخرین روز معاملات؛

قیمت سکه افزایش یافت

۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۷:۴۳
کد خبر: 630033
قیمت سکه افزایش یافت

بازار طلا و سکه با نوسان اندک اونس جهانی و صعود دلار در کانال ۲۷ هزار تومان، در مداری افزایشی قرار دارد، به گونه‌ای که قیمت انواع سکه افزایش یافته است.

اقتصاد آنلاین – پانیذ رحیمی؛ قیمت اونس جهانی با اندکی نوسان نسبت به روز گذشته به ١٩۴۴ دلار و ۵۵ سنت رسید. از سوی دیگر نیز نرخ دلار اندکی افزایش را تجربه کرد و به ۲۷ هزار و ٨۵٠ تومان رسید؛ بازار طلا و سکه تحت تاثیر افزایش نرخ دلار شاهد افزایش قیمت انواع سکه بود. 

به این ترتیب سکه امامی در این لحظه از معاملات با نرخ ۱۳ میلیون و ١۶٩ هزار تومان خرید و فروش می‌شود که افزایش ٨٠ هزار تومانی را نسبت به قیمت روز گذشته معادل ١٣ میلیون و ٧٩ هزار تومان نشان می‌دهد.

نیم سکه نیز در این ساعت از معاملات  با قیمت ۷میلیون و ٢٠٠ هزارتومان معامله می‌شود که  نسبت به آخرین قیمت معاملاتی روز گذشته اندکی افزایش قیمت را تجربه کرده است. 

همچنین ربع سکه ۴میلیون و ٢۵٢ هزارتومان قیمت خورده که نسبت به روز گذشته افزایش حدود ١٠ هزار تومانی داشته است. آخرین قیمت معاملاتی این سکه در روز گذشته ۴ میلیون ٢۴۴ هزار تومان بود.

هر سکه یک گرمی نیز با قیمت ۲ میلیون و ۵٨٢ هزارتومان معامله می‌شود که نسبت به نرخ روز گذشته آن معادل ۲ میلیون و ۵٧٨ هزار تومان، افزایش قیمت اندکی را ثبت کرده است.

حباب سکه چقدر است؟

حباب سکه نسبت به صبح امروز با افزایش روبرو بوده است؛ به این ترتیب هر سکه امامی ۴٣۶ هزارتومان، نیم سکه، ٨٣٠ هزارتومان، ربع سکه، یک میلیون و ۶۴ هزار تومان و هر سکه یک گرمی، یک میلیون و ١٢ هزار تومان حباب دارد.