۰ نفر

در ادامه روند افزایشی در بازار ارز؛

دلار به ‌کانال ۲۸ هزارتومان نزدیک شد

۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۶:۰۶
کد خبر: 630019
دلار به ‌کانال ۲۸ هزارتومان نزدیک شد

امروز قیمت دلار در بازار آزاد با اندکی افزایش نسبت به روز گذشته با نرخ ۲۷ هزار و ٧۴٠ تومان آغاز به کار کرد و در ادامه معاملات قیمت این اسکناس مجددا افزایش یافت، به گونه‌ای که تا این لحظه با نرخ ۲۷ هزار و ٩٠٠ تومان خرید و فروش می‌شود.

اقتصاد آنلاین _ پانیذ رحیمی؛ دلار که روز گذشته معاملات را  با قیمت ٢٧ هزار و ٧۴٠ تومان به پایان رساند، صبح امروز را با نرخ ٢٧ هزار و ٨٠٠ تومان آغاز کرد و در ادامه معاملات با افزایشی  ١۶٠ تومان نسبت به روز گذشته  با نرخ ۲۷ هزار و ٩٠٠ تومان معامله شد. 

کانون صرافان نیز دلار را ٢۵ هزار و ١٨٧ تومان برای خرید و ۲۵هزار و ۴۵۴ تومان برای فروش قیمت‌گذاری کرده است. این کانون در روز گذشته، قیمت دلار را ۲۵ هزار و ١٠۴ تومان برای خرید و ۲۵ هزار و ٣٧٠ تومان برای فروش اعلام کرده بود که در معاملات امروز افزایشی در حدود ٨٠ تومان را ثبت کرده است. 

همچنین یورو در صرافی‌ها ۲۸ هزار و ۵٠۶ تومان برای خرید و ۲۸ هزار و ٨٣۶ تومان برای فروش ثبت شده است که به نسبت نرخ روز گذشته یورو که در صرافی‌ها ۲۸ هزار و ۴١۴ تومان برای خرید و ۲۸هزار و ٧۵٣ تومان برای فروش قیمت خورده بود که معاملات امروز افزایش قیمتی در حدود ١٠٠ تومان را نشان می‌دهد.

همچنین در صرافی ملی، دلار با قیمت ۲۵ هزار و ٣٧۵ تومان برای فروش و ٢۵هزار و ١٢٣ تومان برای خرید معامله می‌شود. روز گذشته دلار در این صرافی ۲۵ هزار و ٢٧٩ تومان برای فروش و ۲۵ هزار و ٢٧ تومان برای خرید قیمت خورده بود که افزایش قیمت ١٠٠ تومانی را نشان می‌دهد. 

یورو نیز در این صرافی، ۲۸هزار و ٧٣٣ تومان برای فروش و ٢٨ هزار و ۴۴٧ تومان برای خرید قیمت خورده است؛ این در حالی است که در روز گذشته با نرخ  ۲۸ هزار و ۶١٧ برای فروش و ۲۸ هزار و ٣٣٢ برای خرید بود؛ که امروز افزایش قیمت ١١٠ تومانی  را نشان می‌دهد.