۰ نفر

به دنبال صعود قیمت دلار؛

سکه امامی ۱۰۰ هزار تومان گران شد

۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۲:۳۳
کد خبر: 629879
سکه امامی ۱۰۰ هزار تومان گران شد

بازار طلا و سکه تحت با نوسان اندک اونس جهانی و پیشروی دلار در کانال ۲۷ هزار تومان، در مداری افزایشی قرار دارد، به گونه‌ای که قیمت انواع سکه افزایش یافت.

اقتصاد آنلاین – پانیذ رحیمی؛ قیمت اونس جهانی با اندکی نوسان نسبت به روز گذشته به ١٩۵١ دلار و ٨ سنت رسید. از سوی دیگر نیز نرخ دلار اندکی افزایش را تجربه کرد و به ۲۷ هزار و ٨۵٠ تومان رسید؛ بازار طلا و سکه تحت تاثیر افزایش نرخ دلار شاهد افزایش قیمت انواع سکه بود. 

به این ترتیب سکه امامی در این لحظه از معاملات با نرخ ۱۳ میلیون و ١٧٩ هزار تومان خرید و فروش می‌شود که افزایش ١٠٠ هزار تومانی را نسبت به قیمت روز گذشته معادل ١٣ میلیون و ٧٩ هزار تومان نشان می‌دهد.

نیم سکه نیز در این ساعت از معاملات  با قیمت ۷میلیون و ٢٠٠ هزارتومان معامله می‌شود که  نسبت به آخرین قیمت معاملاتی روز گذشته اندکی افزایش قیمت را تجربه کرده است. 

همچنین ربع سکه ۴میلیون و ٢۵٢ هزارتومان قیمت خورده که نسبت به روز گذشته افزایش حدود ١٠ هزار تومانی داشته است. آخرین قیمت معاملاتی این سکه در روز گذشته ۴ میلیون ٢۴۴ هزار تومان بود.

هر سکه یک گرمی نیز با قیمت ۲ میلیون و ۵٨٢ هزارتومان معامله می‌شود که نسبت به نرخ روز گذشته آن معادل ۲ میلیون و ۵٧٨ هزار تومان، افزایش قیمت اندکی را ثبت کرده است.

حباب سکه چقدر است؟

به این ترتیب هر سکه امامی ٣٩۶ هزارتومان، نیم سکه، ٨١٢ هزارتومان، ربع سکه، یک میلیون و ۵۵ هزار تومان و هر سکه یک گرمی، یک میلیون و ٨ هزار تومان حباب دارد.