۰ نفر

گزارش بازار در نیمه اول معاملات؛

نوسان دلار در نیمه کانال ۲۷ هزار تومان

۳۱ فروردین ۱۴۰۱، ۱۱:۱۲
کد خبر: 629553
نوسان دلار در  نیمه کانال ۲۷ هزار تومان

امروز قیمت دلار در بازار آزاد با اندکی افزایش نسبت به روز گذشته با نرخ ۲۷ هزار و ۶۰۰ تومان آغاز به کار کرد؛ اما قیمت این اسکناس در ادامه معاملات با روندی کاهشی به ۲۷ هزار و ۵۲۰تومان رسید.

اقتصاد انلاین – پانیذ رحیمی؛ دلار که روز گذشته معاملات را  با قیمت ٢٧ هزار و ۵۶۰ تومان به پایان رساند، صبح امروز را با اندکی افزایش با نرخ ۲۷ هزار و ۶۰۰ تومان آغاز کرد؛ البته این افزایش قیمت موقتی بود و در ادامه معاملات به دنبال کاهش قیمت‌ روز گذشته متاثر از اخبار سیاسی، روندی کاهشی را در پی گرفت و در میانه کانال ۲۷هزار تومان با قیمت ۲۷ هزار و ۵۲۰ تومان معامله می‌شود.

کانون صرافان نیز دلار را ٢۵ هزار و ۱۲۰ تومان برای خرید و ۲۵هزار و ۳۸۸ تومان برای فروش قیمت‌گذاری کرده است. این کانون در روز گذشته، قیمت دلار را ۲۵ هزار و ۱۳۹ تومان برای خرید و ۲۵ هزار و ۴۰۸ تومان برای فروش اعلام کرده بود که در معاملات امروز کاهش اندکی را نشان می‌دهد.

همچنین یورو در صرافی‌ها ۲۸ هزار و ۳۷۳ تومان برای خرید و ۲۸ هزار و ۷۲۵ تومان برای فروش ثبت شده است که به نسبت نرخ روز گذشته یورو که در صرافی‌ها ۲۸ هزار و ۳۶۴ تومان برای خرید و ۲۸هزار و ۷۰۶ تومان برای فروش قیمت خورده بود که معاملات امروز افزایش قیمت اندکی را آن نشان می‌دهد. 

همچنین در صرافی ملی، دلار با قیمت ۲۵ هزار و ۲۷۹ تومان برای فروش و ٢۵هزار و ۲۷ تومان برای خرید معامله می‌شود. روز گذشته دلار در این صرافی ۲۵ هزار و ۲۹۶ تومان برای فروش و ۲۵ هزار و ۴۵ تومان برای خرید قیمت خورده بود که اندکی کاهش قیمت را نشان می‌دهد.

یورو نیز در این صرافی، ۲۸هزار و ۶۱۷ تومان برای فروش و ٢٨ هزار و ۳۳۲ تومان برای خرید قیمت خورده است؛ این در حالی است که در روز گذشته با نرخ  ۲۸ هزار و ۶۰۵ برای فروش و ۲۸ هزار و ۳۲۰ برای خرید بود؛ که امروز اندکی افزایش قیمت را نشان می‌دهد.