۰ نفر

گزارش بازار در نیمه اول معاملات؛

ثبات نسبی در بازار طلا و سکه حاکم شد

۲۹ فروردین ۱۴۰۱، ۱۳:۰۹
کد خبر: 628943
ثبات نسبی در بازار طلا و سکه حاکم شد

در شرایطی که بازار اونس جهانی در اولین روز کاری افزایش قیمت داشته و قیمت دلار در بازار آزاد در پله آخرکانال ۲۷ هزار تومان قرار دارد، قیمت انواع سکه تغییر چندانی را تجربه نکرد.

اقتصاد آنلاین – پانیذ رحیمی؛ امروز  در اولین روز کاری بازار اونس جهانی با افزایش قیمت معادل ۱۹۸۹ دلار و ۹۹ سنت و  نرخ دلار در ادامه نوسانات روز گذشته در پله آخر کانال ۲۷ هزار تومان قرار دارد و تا این لحظه معادل ۲۷ هزار و ۹۳۰ تومان معامله می‌شود، در نتجه بازار طلا و سکه متاثر از شرایط با اندکی افزایش قیمت ها روبرو بوده است. این در حالی است که قیمت سکه امامی با اندکی کاهش قیمت قیمت روبرو بوده است. 

به این ترتیب سکه امامی در این ساعت از معاملات، ۱۳میلیون و ۳۵۷ هزارتومان قیمت خورده است. این سکه روز معاملاتی گذشته با قیمت ۱۳میلیون و ۳۶۹ هزارتومان معامله می‌شد که کاهش قیمت اندکی را نشان می‌دهد. 

نیم سکه نیز با قیمت ۷میلیون و ۳۰۸ هزارتومان معامله می‌شود که  نسبت به آخرین قیمت معاملاتی  نیم سکه در روز گذشته معادل ۷ میلیون و ۲۹۵  اندکی افزایش را تجربه کرده است.

همچنین ربع سکه ۴میلیون و ۲۷۶ هزارتومان قیمت خورده که نسبت به قیمت روز گذشته معادل ۴ میلیون و۲۷۲ هزار تومان افزایش  اندکی داشته است. 

هر سکه یک گرمی نیز با قیمت ۲میلیون و ۵۸۵ هزارتومان معامله می‌شود که نسبت به قیمت آن در روز گذشته معادل ۲ میلیون و ۵۸۲ هزار تومان افزایش قیمت اندکی داشته است.

حباب سکه چقدر است؟

به این ترتیب هر سکه امامی ۲۷۱ هزارتومان، نیم سکه، ۷۶۲ هزارتومان، ربع سکه، یک میلیون تومان و هر سکه یک گرمی، ۹۷۲ هزار تومان حباب دارد.