۰ نفر

به دنبال ثبات قیمت دلار؛

آرامش در بازار طلا و سکه

۲۷ فروردین ۱۴۰۱، ۱۱:۴۴
کد خبر: 628358
آرامش در بازار طلا و سکه

قیمت انواع سکه در بازار طلا تحت تاثیر تعطیلی بازار جهانی طلا و نوسانات اندک دلار در بازار آزاد ثبات را تجربه می‌کند.

اقتصاد آنلاین – پانیذ رحیمی؛ در شرایطی که بازار جهانی تعطیل است و قیمت اونس جهانی با اندکی کاهش معادل ١٩٧٣ دلار و ۵۵ سنت ثبت شده، از سوی دیگر در بازار ارز قیمت دلار در بازار آزاد که به کانال ۲۷ هزار تومان بازگشته و با اندکی نوسان معادل ۲۷ هزار و ۵۵٠ تومان معامله می‌شود،  بازار طلا و سکه نیز تحت تاثیر این شرایط در ثبات نسبی به سر می‌برد. 

به این ترتیب سکه امامی در این ساعت از معاملات، ۱۳میلیون و ٨٣ هزارتومان قیمت خورده است. این سکه روز معاملاتی گذشته با قیمت ۱۳میلیون و ٩٢ هزارتومان معامله می‌شد که کاهش قیمت اندکی را نشان می‌دهد.

نیم سکه نیز با قیمت ۷میلیون و ٣۴۵ هزارتومان معامله می‌شود. آخرین قیمت معاملاتی نیم سکه در روز گذشته، ۷میلیون و ٣۶۵ هزارتومان بود که با اندکی کاهش قیمت روبرو بوده است.

همچنین ربع سکه ۴میلیون و ٢٨٢ هزارتومان قیمت خورده است که نسبت به قیمت روز گذشته معادل ۴ میلیون و ٢٨۵ هزار تومان، کاهش قیمت اندکی داشته است.

هر سکه یک گرمی نیز با قیمت ۲میلیون و ۵٧٨ هزارتومان معامله می‌شود که نسبت به قیمت آن در روز گذشته معادل ۲ میلیون و ۵٨٠ هزار تومان کاهش قیمت اندکی داشته است.

حباب سکه چقدر است؟

به این ترتیب هر سکه امامی ٢٧١ هزارتومان، نیم سکه، ٩۴٣ هزارتومان، ربع سکه، یک میلیون ٧٨ هزار تومان و هر سکه یک گرمی، یک میلیون تومان حباب دارد.