۰ نفر

در اولین روز معاملاتی هفته رقم خورد؛

دلار همچنان در نیمه کانال ٢٧ هزار تومان

۲۷ فروردین ۱۴۰۱، ۱۱:۲۴
کد خبر: 628345
دلار همچنان در نیمه کانال ٢٧ هزار تومان

در صبح اولین روز معاملاتی هفته، نرخ دلار در بازار آزاد نسبت به روز معاملاتی گذشته اندکی افزایش قیمت را تجربه کرد، به طوریکه در این لحظه از معاملات معادل ٢٧ هزار و ۵۵٠ تومان قیمت خورده است.

اقتصاد آنلاین – پانیذ رحیمی؛ قیمت دلار که هفته پرتلاطمی را پشت سر گذاشت و با کاهش قیمت به نیمه کانال ۲۷هزارتومان بازگشت و معاملات روز ۵شنبه را با قیمت ٢٧ هزار و ۴٨٠ تومان به پایان برد، صبح اولین روز معاملاتی هفته را با اندکی افزایش‌ با نرخ ٢٧ هزار و ۵۵٠ تومان آغار کرد و تا لحظه نگارش این گزارش نیز با همین قیمت معامله می‌شود. 

کانون صرافان نیز دلار را ٢۵ هزار و ٢٠٧ تومان برای خرید و ۲۵هزار و ۵٠٩ تومان برای فروش قیمت‌گذاری کرده است. این کانون در پنجشنبه هفته گذشته، قیمت دلار را ۲۵ هزار و ۵۵ تومان برای خرید و ۲۵ هزار و ٣۵٧ تومان برای فروش اعلام کرده بود که در معاملات امروز اندکی افزایش قیمت را نشان می‌دهد.

یورو نیز در صرافی‌ها ۲۸ هزار و ١٩۵ تومان برای خرید و ۲۸ هزار و ۵٧٢ تومان برای فروش قیمت خورده است. روز معاملاتی گذشته یورو در صرافی‌ها ۲۸ هزار و ٧٠ تومان برای خرید و ۲۸هزار و ۴١٩ تومان برای فروش قیمت خورده بود که اندکی افزایش قیمت را نشان می‌دهد.

همچنین در صرافی ملی، دلار با قیمت ۲۵ هزار و ٣١٨ تومان برای فروش و ٢۵هزار و ۶۶ تومان برای خرید معامله می‌شود. روز معاملاتی گذشته دلار در این صرافی ۲۵ هزار و ١٠٨ تومان برای فروش و ٢۴ هزار و ٨۵٨ تومان برای خرید قیمت خورده بود که با اندکی کاهش قیمت را نشان می‌دهد. 

یورو نیز در این صرافی، ۲۸هزار و ٣٨١ تومان برای فروش و ٢٨ هزار و ٩٩ تومان برای خرید قیمت خورده است که نسبت به قیمت آن در روز معاملاتی گذشته معادل ۲۸ هزار و ١٩٠ برای فروش و ٢٧ هزار و ٩٠٩ برای خرید کاهش قیمتی در حدود ٢٠٠ تومان را نشان می‌دهد.