۰ نفر

پس از افزایش قیمت در معاملات صبح؛

روند صعودی دلار متوقف شد

۲۳ فروردین ۱۴۰۱، ۱۶:۰۳
کد خبر: 627468
روند صعودی دلار متوقف شد

قیمت دلار که از ابتدای هفته روندی افزایشی داشت، روز یکشنبه واارد کانال ۲۸هزارتومان شد و به پیشروی در آن ادامه داد. هرچند این اسکناس صبح امروز نیز روند افزایشی ملایمی را در پیش گرفته بود و تا نرخ ۲۸ هزار و ۲۵۰ تومان پیش رفت اما در ادامه معاملات با اندکی افت به قیمت ۲۸ هزار و ۱۵۰ رسید.

اقتصادآنلاین – پانیذ رحیمی؛ قیمت دلار آزاد امروز، در انتظار نتیجه مذاکرات هسته‌ای وین پس از ورود به کانال ۲۸ هزار تومان در روز گذشته، نوسانات اندکی را تجربه کرد. این اسکناس که بعد از ظهر روز گذشته معاملات را با قیمت ۲۸ هزار و ۸۰ تومان به پایان برد، صبح امروز را با نرخ ۲۸ هزار و ۱۵۰ تومان آغاز کرد و با روندی افزایشی به ۲۸ هزار و ۲۵۰ تومان رسید، اما در این لحظه با اندکی کاهش به قیمت ۲۸ هزار و ۱۵۰ تومان معامله می‌شود.  

کانون صرافان نیز دلار را ۲۵هزار و ۹۱ تومان برای خرید و ۲۵هزار و ۳۵۱ تومان برای فروش قیمت گذاری کرده است. این کانون روز گذشته، قیمت دلار را ۲۵ هزار و ۱۰۸ تومان برای خرید و ۲۵ هزار و ۳۷۶ تومان برای فروش اعلام کرده بود که در معاملات امروز کاهش اندکی را نشان می‌دهد. 

یورو نیز در صرافی‌ها ۲۸ هزار و ۱۳۴ تومان برای خرید و ۲۸ هزار و ۴۴۰ تومان برای فروش قیمت خورده است. روز گذشته یورو در صرافی‌ها ۲۸ هزار و ۱۱۱ تومان برای خرید و ۲۸هزار و ۴۲۹ تومان برای فروش قیمت خورده بود که اندکی افزایش قیمت را نشان می‌دهد.

همچنین در صرافی ملی، دلار با قیمت ۲۵ هزار و ۲۷۰ تومان برای فروش و ۲۵هزار و ۱۹ تومان برای خرید معامله می‌شود. روز گذشته دلار در این صرافی ۲۵ هزار و ۲۹۳ تومان برای فروش و ۲۵ هزار و ۴۲ تومان برای خرید قیمت خورده بود که با اندکی کاهش قیمت روبرو بوده است.

یورو نیز در این صرافی، ۲۸هزار و ۳۸۲ تومان برای فروش و ۲۸ هزار و ۱۰۰ تومان برای خرید قیمت خورده است که نسبت به قیمت آن در روز گذشته معادل ۲۸ هزار و ۲۴۰  برای فروش و ۲۷ هزار و ۹۵۹ برای خرید افزایشی در حدود ۱۴۰ تومان را در قیمت خرید آن نشان می‌دهد.