۰ نفر

به دنبال افزایش قیمت دلار و اونس جهانی؛

حرکت سکه امامی در کانال ۱۳ میلیون تومان ادامه دارد

۲۳ فروردین ۱۴۰۱، ۱۱:۴۴
کد خبر: 627387
حرکت سکه امامی در کانال ۱۳ میلیون تومان ادامه دارد

بازار طلا و سکه صبح امروز را به پیروی از افزایش قیمت اونس جهانی و همچنین سیر صعودی قیمت دلار در بازار آزاد با افزایش قیمت‌ انواع سکه نسبت به روز گذشته آغاز کرد.

اقتصاد آنلاین – پانیذ رحیمی؛ امروز، سه شنبه ۲۳ فروردین ماه  قیمت اونس جهانی با اندکی افزایشی نسبت به روز گذشته معادل ۱۹۵۷ دلار و ۴۶ سنت ثبت شده است، قیمت دلار نیز در بازار آزاد با روندی افزایشی  با قیمت ۲۸ هزار و ۲۶۰ تومان معامله می‌شود؛ بنابراین بازار طلا و سکه به پیروی از این شرایط با افزایش قیمت انواع سکه نسبت به روز گذشته روبرو بوده است. 

به این ترتیب سکه امامی در این ساعت از معاملات، ۱۳میلیون و ۳۷۶ هزارتومان قیمت خورده است. این سکه روز گذشته با قیمت ۱۳میلیون و ۲۳۷ هزارتومان معامله می‌شد که افزایش قیمتی در حدود  ۱۴۰ هزار تومان را نشان می‌دهد.

 نیم سکه نیز با قیمت ۷میلیون و ۴۴۵ هزارتومان معامله می‌شود. آخرین قیمت معاملاتی نیم سکه در روز گذشته، ۷میلیون و ۳۹۵ هزارتومان بود که با افزایشی حدود ۵۰ هزار تومان روبرو بوده است.

همچنین ربع سکه ۴میلیون و ۳۰۲ هزارتومان قیمت خورده است که نسبت به روز گذشته تغییر قیمتی نداشته و با همین قیمت خرید و فروش می‌شود.

هر سکه یک گرمی نیز با قیمت ۲میلیون و ۶۰۲ هزارتومان معامله می‌شود که نسبت به قیمت آن در روز گذشته معادل ۲ میلیون و ۵۵۲ هزار تومان افزایش قیمت اندکی داشته است.

حباب سکه چقدر است؟

حباب سکه در مقایسه با روز گذشته افزایش یافته است؛ به این ترتیب هر سکه امامی ۳۶۳ هزارتومان، نیم سکه، ۹۳۷ هزارتومان، ربع سکه، یک میلیون ۴۶ هزار تومان و هر سکه یک گرمی، ۹۹۸ هزارتومان حباب دارد.