۰ نفر

ادامه روند افزایشی بازار ارز؛

دلار به کانال ۲۸هزارتومان نزدیک شد

۲۰ فروردین ۱۴۰۱، ۱۶:۱۶
کد خبر: 626631
دلار به کانال ۲۸هزارتومان نزدیک شد

قیمت دلار طی هفته گذشته نوسانات شدیدی را تحت تاثیر اخبار سیاسی در کانال ٢٧ هزار تومان تجربه کرد. این اسکناس در این لحظه از معاملات با نرخ ٢٧ هزار و ٨٠٠ معامله می‌شود که نسبت به روز گذشته افزایش قیمت اندکی را نشان می‌دهد.

اقتصاد آنلاین – پانیذ رحیمی؛ دلار آزاد که طی هفته گذشته نوسانات شدیدی را در کانال ٢٧ هزارتومان تجربه کرد، صبح امروز با روندی افزایشی با قیمت ٢٧ هزار و ٧۵٠ تومان خرید و فروش شد اما در ادامه معاملات کاهش قیمت را تجربه کرد اما این شرایط ادامه نیافت و این اسکناس مجددا روند افزایشی ملایمی در پیش گرفت به‌گونه‌ای که تا لحظه نگارش این گزارش با اندکی اختلاف به قیمت ٢٧ هزار و ٨٠٠ تومان معامله می‌شود. 

کانون صرافان نیز دلار را ۲۵هزار و ١٢٢ تومان برای خرید و ۲۵هزار و ٣٨٢ تومان برای فروش قیمت گذاری کرده است. این کانون روز پنجشنبه، قیمت دلار را ۲۵ هزار و ٩٨ تومان برای خرید و ۲۵ هزار و ٣۶۴ تومان برای فروش اعلام کرده بود که در معاملات امروز افزایش اندکی  را نشان می‌دهد.

یورو نیز در صرافی‌ها ۲۸ هزار و ۴٢٩ تومان برای خرید و ۲۸هزار و ٧٢۶ تومان برای فروش قیمت خورده است. آخرین روز معاملاتی هفته گذشته یورو در صرافی‌ها ۲۸ هزار و ٣٧٩ تومان برای خرید و ۲۸هزار و ۶٨٣ تومان برای فروش قیمت خورده بود که افزایش اندکی را در قیمت خرید این اسکناس نشان می‌دهد. 

همچنین در صرافی ملی، دلار با قیمت ۲۵ هزار و ٢٨٧ تومان برای فروش و ۲۵هزار و ٣۶ تومان برای خرید معامله می‌شود. روز معاملاتی گذشته دلار در این صرافی ۲۵ هزار و ٢٧٩ تومان برای فروش و ۲۵ هزار و ٢٨ تومان برای خرید قیمت خورده بود که با اندکی افزایش قیمت روبرو بوده است. 

یورو نیز در این صرافی،  ۲۸هزار و ۶٩٢ تومان برای فروش و ۲۸ هزار و ۴٠٧ تومان برای خرید قیمت خورده است که نسبت به قیمت آخرین روز معاملاتی هفته گذشته تغییری به همراه نداشته است.