۰ نفر

پس از جهش قیمتی روز گذشته؛

دلار آزاد به نیمه کانال ۲۷ هزار تومان بازگشت

۱۷ فروردین ۱۴۰۱، ۱۰:۴۸
کد خبر: 625752
دلار آزاد به نیمه کانال ۲۷ هزار تومان بازگشت

در حالیکه قیمت دلار پس از جهشی که تا پله‌های آخر ۲۷ هزار تومان داشت و تا مرز ۲۷ هزار و ۷۵۰ تومان پیشروی و بالاترین قیمت دوماهه اخیر را تجربه کرد. اما این شرایط ادامه نیافت و قیمت دلار در بازار آزاد صبح امروز روندی کاهشی در پیش گرفته و به نیمه کانال ۲۷ هزار تومان بازگشت.

اقتصاد آنلاین – پانیذ رحیمی؛ دلار آزاد که از روز گذشته در کانال ۲۷هزارتومان شروع به پیشروی کرد، در نهایت با قیمت ۲۷ هزار و ۷۵۰ تومان  به کار خود پایان داد. اما امروز این اسکناس معاملات را با قیمت ۲۷هزار و ۵۵۰ تومان آغاز کرد که نسبت به آخرین قیمت روز گذشته، ۲۰۰ تومان کاهش قیمت داشت. اما در ادامه معاملات، دلار آزاد روند کاهشی در پیش گرفت و تا لحظه نگارش این گزارش با قیمت ۲۷هزار و ۴۵۰ تومان و با حدود ۳۰۰  تومان کاهش نسبت به روز گذشته معامله می شود.

کانون صرافان نیز دلار را ۲۵هزار و ۱۴۶ تومان برای خرید و ۲۵هزار و ۴۲۸ تومان برای فروش قیمت گذاری کرده است. این کانون روز گذشته قیمت دلار را ۲۵ هزار و ۱۰۰ تومان برای خرید و ۲۵ هزار و ۴۱۰ تومان برای فروش اعلام کرده بود که در معاملات امروز کاهش حدود ۵۰ تومانی را در قیمت خرید آن نشان می‌دهد.

یورو نیز در صرافی‌ها ۲۸ هزار و ۳۳۹ تومان برای خرید و ۲۸هزار و ۶۸۴ تومان برای فروش قیمت خورده است. روز گذشته یورو در صرافی‌ها ۲۸ هزار و ۳۶۹ تومان برای خرید و ۲۸هزار و ۶۵۳ تومان برای فروش قیمت خورده بود که افزایش اندکی را در قیمت این اسکناس نشان می‌دهد.

 همچنین در صرافی ملی، دلار با قیمت ۲۵ هزار و ۳۳۳ تومان برای فروش و ۲۵هزار و ۸۱ تومان برای خرید معامله می‌شود. روز گذشته دلار در این صرافی ۲۵ هزار و ۳۰۲ تومان برای فروش و ۲۵ هزار و ۵۰ تومان برای خرید قیمت خورده بود که با حدود ۳۰ تومان افزایش قیمت روبرو بوده است.

یورو نیز در این صرافی،  ۲۸هزار و ۵۳۸ تومان برای فروش و ۲۸ هزار و ۲۵۴ تومان برای خرید قیمت خورده است که نسبت به قیمت روز گذشته معادل ۲۸ هزار و ۵۴۲ تومان برای فروش و ۲۸ هزار و ۲۵۸ تومان برای خرید افزایش قیمت اندکی را نشان می‌دهد.