۰ نفر

روز صعودی بازار ارز؛

دلار نیمه کانال ۲۷هزارتومان را رد کرد

۱۶ فروردین ۱۴۰۱، ۱۶:۱۴
کد خبر: 625596
دلار نیمه کانال ۲۷هزارتومان را رد کرد

دلار آزاد در ادامه روند صعودی امروز خود، در معاملات عصر، نیمه کانال ۲۷هزارتومان را نیز رد کرد و به قیمت ۲۷هزار و ۶۰۰تومان رسید.

اقتصادآنلاین –پانیذ رحیمی؛ دلار آزاد که از ابتدای هفته میان کانال ۲۶هزار و ۲۷هزارتومان در نوسان بود، از روز گذشته در کانال ۲۷هزارتومان شروع به پیشروی کرد. در معاملات صبح امروز نیز با حدود ۲۰۰تومان افزایش به ۲۷هزار و ۴۰۰تومان رسید. اما در ادامه نیز روند صعودی دلار آزاد متوقف نشد و در این ساعت از معاملات با حدود ۲۵۰هزارتومان افزایش نسبت به صبح، به قیمت ۲۷هزار و ۶۵۰تومان رسیده است.

کانون صرافان نیز دلار را ۲۵هزار و ۱۰۳ تومان برای خرید و ۲۵هزار و ۳۹۵ تومان برای فروش قیمت گذاری کرده است. این کانون روز گذشته قیمت دلار را ۲۵ هزار و ۲۰۰ تومان برای خرید و ۲۵ هزار و ۴۳۰ تومان برای فروش اعلام کرده بود که در معاملات امروز کاهش حدود ۱۰۰تومانی را در قیمت خرید آن نشان می‌دهد.

یورو نیز در صرافی‌ها ۲۸ هزار و ۳۳۰ تومان برای خرید و ۲۸هزار و ۶۶۵ تومان برای فروش قیمت خورده است. روز گذشته یورو در صرافی‌ها ۲۸ هزار و ۲۸۳ تومان برای خرید و ۲۸هزار و ۶۸۳ تومان برای فروش قیمت خورده بود که افزایشی حدود ۵۰ تومانی را در قیمت این اسکناس نشان می‌دهد.

 همچنین در صرافی ملی، دلار با قیمت ۲۵ هزار و ۳۰۲ تومان برای فروش و ۲۵هزار و ۵۰ تومان برای خرید معامله می‌شود. روز گذشته دلار در این صرافی ۲۵ هزار و ۳۱۱ تومان برای فروش و ۲۵ هزار و ۱۱ تومان برای خرید قیمت خورده بود که با اندکی کاهش قیمت روبرو بوده است.

یورو نیز در این صرافی،  ۲۸هزار و ۵۴۲ تومان برای فروش و ۲۸ هزار و ۲۵۸ تومان برای خرید قیمت خورده است که نسبت به روز گذشته تغییر قیمتی را نشان نمی‌دهد.

قرار گرفتن آینده مذاکرات در هاله‌ای از ابهام باعث شد دلار که از ابتدای هفته در نوسان قیمتی بود، امروز افزایش بیشتری را تجربه کند.حال باید دید اخباری که از وین به گوش خواهد رسید می‌تواند مانع افزایش قیمت دلار شود؟