۰ نفر

نوسان دلار در کانال ۲۶ و ۲۷هزارتومان؛

قیمت دلار کاهش یافت

۱۴ فروردین ۱۴۰۱، ۱۱:۵۰
کد خبر: 624836
قیمت دلار کاهش یافت

دلار آزاد امروز با حدود ۱۵۰تومان کاهش قیمت، بار دیگر وارد کانال ۲۶هزارتومان شد و در این ساعت از معاملات در قیمت ۲۶هزار و ۹۰۰تومان معامله می‌شود. هفته گذشته نیز این اسکناس طی نوساناتی که تجربه کرد میان کانال ۲۶ و ۲۷هزارتومان در رفت و آمد بود.

اقتصادآنلاین – پانیذ رحیمی؛ دو هفته آغازین سال برای دلار با نوسانات اندکی همراه بود؛ برخی روزها بازار تغییر قیمتی نداشت و بعضی روزها اندکی نوسان را تجربه کرد.

بازار ارز روز پایانی هفته گذشته را با ثبات نسبی به پایان برد اما امروز دلار آزاد معاملات را با قیمت ۲۷هزار و ۵۰ تومان آغاز کرد که نسبت به آخرین معاملات هفته گذشته، تغییر چندانی نداشت. اما در ادامه معاملات، دلار آزاد بار دیگر به کانال ۲۶هزارتومان بازگشت و تا لحظه نگارش این گزارش با قیمت ۲۶هزار و ۹۰۰تومان معامله می شود که نسبت به روز پنجشنبه کاهش ۱۵۰تومانی را نشان می‌دهد.

کانون صرافان نیز قیمت دلار را ۲۴هزار و ۴۵۰ تومان برای خرید و ۲۴هزار و ۷۴۶ تومان برای فروش قیمت گذاری کرده است. کانون صرافان روز پنجشنبه هفته گذشته قیمت دلار را ۲۵ هزار و ۱۰۷ تومان برای خرید و ۲۵ هزار و ۴۰۷ تومان برای فروش اعلام کرده بود که در معاملات امروز کاهش حدود ۳۰۰تومانی را نشان می‌دهد.

یورو نیز در صرافی‌ها ۲۸ هزار تومان برای خرید و ۲۸هزار و ۳۸۴تومان برای فروش قیمت خورده است. روز چهارشنبه یورو در صرافی‌ها ۲۸ هزار و ۲۸۲ تومان برای خرید و ۲۸هزار و ۶۸۲ تومان برای فروش قیمت خورده بود که افزایش بیش از ۲۰۰تومانی را در قیمت این اسکناس نشان می‌دهد.

 همچنین در صرافی ملی، دلار با قیمت ۲۵ هزار و ۲۳۶ تومان برای فروش و ۲۴هزار و ۹۸۵ تومان برای خرید معامله می‌شود. روز پنجشنبه دلار در این صرافی ۲۵ هزار و ۲۷۷ تومان برای فروش و ۲۵ هزار و ۲۵ تومان برای خرید قیمت خورده بود که حدود ۴۰تومان کاهش را نشان می‌دهد.

یورو نیز در این صرافی،  ۲۸هزار و ۵۲۷ تومان برای فروش و ۲۸ هزار و ۲۴۴ تومان برای خرید قیمت خورده است. روز پنجشنبه یورو در تابلوی این صرافی با قیمت ۲۸ هزار و ۵۴۲ تومان برای فروش و ۲۸ هزار و ۲۵۸ تومان برای خرید نمایان شده بود که کاهش قیمت اندکی را نشان می‌دهد.