۰ نفر

آخرین قیمت طلا و سکه؛

پیش بینی قیمت طلا و سکه برای ۱۱فروردین/ ثبات نسبی در بازار طلا

۱۰ فروردین ۱۴۰۱، ۱۶:۵۵
کد خبر: 624224
پیش بینی قیمت طلا و سکه برای ۱۱فروردین/ ثبات نسبی در بازار طلا

امروز بازار طلا و سکه با وجود ثبات قیمتی اونس جهانی، به دنبال نوسانات بازار ارز افزایش قیمت اندکی را نسبت به روز گذشته تجربه کرد اما در طول معاملات امروز تغییرات قیمتی چندانی نداشت.

اقتصادآنلاین – پانیذ رحیمی؛ بازار طلا و سکه معاملات بعد از ظهر امروز، ۱۰ فروردین ماه افزایش اندکی را نسبت به روز گذشته و ثبات نسبی در مقایسه با معاملات صبح را تجربه کرد. اونس جهانی طلا در معاملات امروز تغییر قیمت چندانی نداشته است؛ اما دلار آزاد که طی روزهای گذشته در مدار صعودی قرار داشت و لحظاتی قبل به قیمت ۲۶ هزار و ۹۵۰ تومان رسید، در افزایش اندک قیمت‌ها در بازار طلا اثرگذار بود.

به این ترتیب سکه امامی در این ساعت از معاملات، ۱۲ میلیون و ۴۵۱ هزار تومان قیمت خورده است. این سکه در روز گذشته با قیمت ۱۲ میلیون و ۳۹۹ هزار تومان معامله می‌شد که افزایش قیمت ۵۲ هزار تومانی را نشان می‌دهد.

همچنین نیم سکه با قیمت ۷ میلیون و ۴۲۰ هزار تومان ثبت شده است. آخرین قیمت معاملاتی نیم سکه در روز گذشته، معادل ۷ میلیون و ۴۱۰ هزار تومان بوده است که تفاوت قیمت عمده‌ای نداشته است.

ربع سکه نیز امروز با حدود ۷هزارتومان افزایش با قیمت ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان معامله می‌شود که باتوجه به آخرین قیمت معاملاتی روز گذشته که معادل ۴ میلیون و ۱۹۳ هزار تومان بود، تغییر چندانی را نشان نمی‌دهد.

هر سکه یک گرمی نیز به قیمت ۲ میلیون و ۴۵۶ هزار تومان رسیده است که در مقایسه با قیمت روز گذشته معادل ۲ میلیون و ۴۵۲ هزار تومان برای این سکه، تغییر قیمت زیادی نداشته است.

حباب سکه چقدر است؟

در این ساعت از معاملات، حباب سکه نسبت به روز گذشته و همچنین معاملات صبح، اندکی کاهش پیدا کرده است. به این ترتیب هر سکه امامی ۲۰۸ هزار تومان، نیم سکه، یک میلیون و ۲۲۹ هزار تومان، ربع سکه، یک میلیون و ۸۷ هزار تومان و هر سکه یک گرمی، ۹۲۷ هزار تومان حباب دارد.