۰ نفر

گزارش معاملات صبح بازار ارز؛

قیمت دلار آزاد به ۲۶ هزار و ۹۰۰ تومان رسید

۹ فروردین ۱۴۰۱، ۱۱:۵۳
کد خبر: 623948
قیمت دلار آزاد به ۲۶ هزار و ۹۰۰ تومان رسید

دلار آزاد که از‌ ابتدای امسال با افزایش قیمت همراه شده بود، امروز نیز این روند را ادامه داد و در این ساعت از معاملات به ۲۶هزار و ۹۰۰تومان رسیده است.

اقتصادآنلاین _ صبا نوبری؛ بازار ارز، معاملات نهمین روز از سال جاری را با اندکی افزایش قیمت نسبت به روز گذشته آغاز کرد. به این ترتیب دلار آزاد در این ساعت از معاملات در قیمت ۲۶هزار و ۹۰۰تومان معامله می‌شود. روز گذشته آخرین قیمت معاملاتی این اسکناس، ۲۶هزار و ۵۸۰تومان بود. که حاکی از افزایش بیش از ۳۲۰ تومانی است.

همچنین کانون صرافان قیمت دلار را ۲۵هزار و ۱۰۲تومان برای خرید و ۲۵هزار و ۳۹۸تومان برای فروش قیمت زده است. روز گذشته دلار در صرافی‌های‌رسمی‌ با قیمت ۲۵هزار و ۱۵۰تومان برای خرید و ۲۵هزار و ۴۰۰تومان برای فروش معامله می‌‌شد که در معاملات امروز اندکی کاهش را نشان می‌دهد.

یورو نیز در صرافی‌های رسمی با حدود ۲۵۰تومان کاهش، با قیمت ۲۸هزار و ۱۰۳تومان برای خرید و ۲۸هزار و ۴۹۵تومان برای فروش معامله می‌شود. آخرین قیمت معاملاتی این اسکناس در صرافی‌های رسمی روز گذشته، ۲۵هزار ۴۰۰تومان برای خرید و ۲۸هزار و ۶۵۰تومان برای فروش بود.

صرافی ملی نیز قیمت دلار را ۲۵هزار و ۳۱۶تومان برای فروش و ۲۵هزار و ۶۴تومان برای خرید قیمت زده است که نسبت به روز گذشته حدود ۴۰تومان افزایش را نشان می‌دهد. در معاملات روز گذشته دلار در این صرافی ۲۵هزار و ۲۷۸تومان برای فروش و ۲۵هزار و ۲۶تومان برای خرید قیمت خورده بود.

یورو نیز با حدود ۴۰۰تومان افزایش در این صرافی با قیمت ۲۷هزار و ۹۹۳تومان برای فروش و ۲۷هزار و ۷۱۵تومان برای خرید قیمت خورده است. یورو روز گذشته در این صرافی با قیمت ۲۸هزار و ۵۴۲تومان برای فروش و ۲۸هزار و ۲۵۸تومان‌ برای خرید  معامله می‌شود.