۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می دهد؛

پیش بینی قیمت طلا و سکه برای ۱۵ اسفند/ حباب سکه به کم تر از ۱۰۰ هزار تومان رسید

۱۴ اسفند ۱۴۰۰، ۱۹:۴۰
کد خبر: 617640
پیش بینی قیمت طلا و سکه برای ۱۵ اسفند/ حباب سکه به کم تر از ۱۰۰ هزار تومان رسید

بازار طلا و سکه امروز تحت تاثیر کاهش قیمت دلار و اخبار مثبت مذاکرات، روند کاهشی خود را که از پایان هفته گذشته آغاز شده بود، ادامه داد.

اقتصادآنلاین – صبا نوبری؛ بازار طلا و سکه معاملات امروز را با کاهش قیمت‌ها نسبت به هفته گذشته آغاز کرد. باوجود افزایش قیمت اونس جهانی، اما به دلیل رسیدن مذاکرات به مراحل حساس و کاهش قیمت دلار، قیمت‌ طلا و سکه با پیروی از دلار کاهش یافت.

به این ترتیب در این ساعت از معاملات، سکه امامی به ۱۱میلیون و ۹۱۷هزارتومان رسیده است که نسبت به روز ۵شنبه کاهش ۶۰هزارتومانی را نشان می‌دهد. روز پنجشنبه سکه امامی با قیمت ۱۱ میلیون و ۹۷۲ هزار تومان معامله می شد.

سکه تمام

نیم سکه نیز، ۶میلیون و ۷۸۰هزارتومان قیمت خورده است. درحالی که آخرین قیمت معاملاتی این سکه روز پنجشنبه، ۶میلیون و ۸۵۰ هزار تومان بود که حاکی از کاهش ۷۰ هزار تومانی است.

نیم سکه

همچنین ربع سکه با کاهش ۵۰هزارتومانی، با قیمت ۳میلیون و ۸۲۰هزارتومان معامله می‌شود. آخرین قیمت این سکه در روز پنجشنبه، ۳میلیون و ۸۷۰هزار تومان معامله شده بود.

ربع سکه

هر سکه یک گرمی نیز ۲میلیون و ۳۵۰هزارتومان قیمت خورده است که نسبت به هفته گذشته کاهش چندانی را نشان نمی‌دهد.

سکه گرمی

حباب سکه چقدر است؟

حباب انواع سکه امروز به دلیل رکود حاکم بر بازار به دنبال انتظار معامله‌گران برای اخبار مربوط به توافق، کاهش یافت.  به این ترتیب سکه امامی، ۹۳هزارتومان، نیم سکه ۸۹۶هزارتومان، ربع سکه ۸۶۲هزارتومان و سکه گرمی ۸۹۴هزارتومان حباب دارد.