۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

امروز دلار وارد کانال ۲۵ هزارتومان می شود؟

۹ اسفند ۱۴۰۰، ۱۳:۰۷
کد خبر: 616133
امروز دلار وارد کانال ۲۵ هزارتومان می شود؟

بازار ارز معاملات صبح امروز را تقریبا با ثبات آغاز کرد و دلار آزاد به ۲۶هزار و ۲۵۰تومان رسید.

اقتصادآنلاین – صبا نوبری؛ بازار ارز معاملات امروز صبح را با اندکی کاهش قیمت آغاز کرد اما تقریبا ثبات قیمتی را نسبت به روز گذشته حفظ کرد.

به این ترتیب، دلار در بازار آزاد با قیمت ۲۶هزار و ۲۵۰تومان معامله می‌شود. در حالی که روز گذشته دلار آزاد با قیمت ۲۶هزار و ۳۰۰تومان خرید و فروش می‌شد.

کانون صرافان نیز، دلار را ۲۴هزار و ۴۶۳تومان برای خرید و ۲۴هزار و ۷۵۳تومان برای فروش قیمت زده است. روز گذشته آخرین قیمت‌های معاملاتی دلار در صرافی‌ها، ۲۴هزار و ۴۸۴تومان برای خرید و ۲۴هزار و ۷۷۱تومان برای فروش بود.

یورو نیز در صرافی‌های رسمی با قیمت ۲۷هزار و ۳۷۳تومان برای خرید و ۲۷هزار و ۷۳۲تومان برای فروش معامله می‌شود. روز گذشته یورو با قیمت ۲۷هزار و ۴۱۰تومان برای خرید و ۲۷هزار و ۷۴۸تومان برای فروش در صرافی‌ها معامله می‌شد. 

صرافی ملی نیز قیمت دلار را نسبت به روز گذشته تغییر چندانی نداده است. به این ترتیب این اسکناس در تابلوی این صرافی با قیمت ۲۴هزا رو ۶۶۵تومان برای فروش و ۲۴هزار و ۴۲۰تومان برای خرید قیمت خورده است.

یورو اما در صرافی ملی حدود ۳۰۰تومان کاهش قیمت داشته است و ۲۷هزار و ۴۲۶تومان برای فروش و ۲۷هزار و ۱۵۳تومان برای خرید اعلام شده است.

بازار ارز طی روزهای گذشته درحالی که در انتظار بازشگت باقری به وین و از سرگیری مذاکرات بود، تقریبا ثبات داشت. لحظاتی پیش اخباری مربوط به آماده شدن پیش نویس توافق منتشر شد. بازار ارز هنوز واکنشی به این خبر نشان نداده اما باید دید در ادامه معاملات این اخبار چه تاثیری بر بازار خواهد گذاشت و دلار وارد کانال ۲۵هزارتومان می‌شود؟