۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می دهد؛

پیش بینی قیمت طلا و سکه برای ۲۵ بهمن/ فردا روند بازار مشخص می شود؟

۲۴ بهمن ۱۴۰۰، ۱۹:۴۰
کد خبر: 610725
پیش بینی قیمت طلا و سکه برای ۲۵ بهمن/ فردا روند بازار مشخص می شود؟

قیمت طلا و سکه پس از افزایش شدید قیمت اونس جهانی و همچنین بالارفتن نرخ ارز، همچنان افزایشی است.

اقتصادآنلاین – صبا نوبری؛ به دنبال افزایش قیمت اونس جهانی در جمعه شب با انتشار اخبار مربوط به نزاع میان روسیه و اوکراین و همچنین افزایش قیمت دلار در بازار آزاد، قیمت طلا و سکه نیز در بازار داخل افزایشی شد. امروز نیز این افزایش قیمت ادامه داشت و سکه امامی که روز گذشته تا مرز کانال ۱۲میلیون تومان پیش رفته بود در معاملات صبح امروز به ۱۲میلیون تومان رسید و در این ساعت از معاملات نیز در قیمت ۱۲میلیون و ۱۵۲هزارتومان معامله می‌شود. هر چند که دلار در معاملات عصر کاهش قیمت را تجربه کرد و دوباره به کانال ۲۶هزار تومان بازگشت اما بازار طلا همچنان به روند صعودی خود ادامه داد.

image5

قیمت این سکه در این لحظه افزایش ۵۲هزارتومانی را نسبت به آخرین معاملات روز گذشته نشان می‌دهد.

image4

نیم سکه نیز در معاملات عصر یکشنبه در قیمت ۶میلیون و ۸۴۰هزارتومان خرید و فروش می‌شود. در حالی که روز گذشته این سکه با قیمت ۶میلیون و ۷۸۰هزارتومان معامله می‌شد که افزایش ۴۰هزارتومانی را نشان می‌دهد.

image3

ربع سکه هم ۳میلیون و ۸۶۰هزارتومان قیمت خورده است. روز یکشنبه این سکه با قیمت ۳میلیون و ۷۸۰هزارتومان خرید و فروش می‌شد.

image2

همچنین هر سکه یک گرمی در قیمت ۲میلیون و ۳۲۰هزارتومان معامله می‌شود درحالی قیمت سکه یک گرمی روز گذشته ۲میلیون و ۲۸۵هزارتومان اعلام شده بود.

image1

معاملات امروز در بازار طلا بیشتر تحت تاثیر اتفاقات بین المللی بود؛ بر خلاف روزهای گذشته که بازار طلا از بازار ارز پیروی می کرد اما امروز این روند قطع شد و حالا همه نگاه ها به بازارهای جهانی است که فردا چگونه باز خواهند شد و آیا این بازارها وقوع درگیری در اوکراین را محتمل می دانند یا نه؛ اگر انس جهانی به روند آخر هفته خود ادامه دهد باید منتظر افزایش مجدد قیمت ها بود که در غیر اینصورت باید منتظر کاهش قیمت ها باشیم.