۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

قیمت دلار هفته را صعودی آغاز کرد

۲۳ بهمن ۱۴۰۰، ۱۲:۴۹
کد خبر: 610107
قیمت دلار هفته را صعودی آغاز کرد

دلار معاملات امروز را با اندکی افزایش آغاز کرد و در بازار آزاد به ۲۶هزار و ۶۵۰تومان رسید.

اقتصادآنلاین – صبا نوبری؛ بازار ارز پس شیب نزولی که هفته گذشته طی کرد، اولین روز هفته را مثبت آغاز کرد. 

به این ترتیب دلار آزاد که در آخرین روز معاملات هفته گذشته ۲۶هزار و ۴۰۰تومان معامله می‌شد، در این ساعت از معاملات، با ۲۵۰تومان افزایش، ۲۶هزار و ۶۵۰تومان قیمت خورده است.

کانون صرافان نیز قیمت دلار را ۲۵هزار و ۱۰۶تومان برای خرید و ۲۵هزار و ۴۰۲تومان برای فروش قیمت زده است که نسبت به روز پنجشنبه، ۳۰۰تومان افزایش را نشان می‌دهد. کانون صرافان نیز قیمت دلار را ۲۴هزار و ۷۷۰تومان برای خرید و ۲۵هزار و ۱۱۴تومان برای فروش قیمت زده بود.

همچنین یورو در صرافی‌ها ۲۸هزار و ۵۷۱تومان برای خرید و ۲۸هزار و ۹۰۷تومان برای فروش قیمت خورده است. روز گذشته یورو در صرافی‌های رسمی، ۲۸هزار و ۴۲۲تومان برای خرید و ۲۸هزار و ۷۸۱تومان برای فروش قیمت خورده بود. 

صرافی ملی نیز قیمت دلار را ۲۵هزار و ۲۹۴تومان برای فروش و ۲۵هزار و ۴۲تومان برای خرید اعلام کرده است که نسبت به روز پنجشنبه افزایش ۵۰۰تومانی را نشان می‌دهد. در آخرین روز هفته قبل دلار در صرافی ملی، ۲۴هزار و ۷۲۲تومان برای فروش و ۲۴هزار و ۴۷۶تومان برای خرید قیمت خورده بود.

یورو نیز در تابلوی این صرافی با ۱۰۰تومان افزایش، ۲۸هزار و ۶۹۶تومان برای فروش  ۲۸هزار و ۴۱۱تومان برای خرید قیمت خورده است. درحالی که روز پنجشنبه قیمت این اسکناس در تابلوی صرافی ملی ۲۸هزار و ۵۹۲تومان برای فروش ۲۸هزار  ۳۰۷تومان برای خرید نمایان شده بود.

دلار هرات نیز که روز گذشته در محدوده ۲۵هزار و ۸۰۰تومان معامله می‌شد، در معاملات پشت خطی دیشب به ۲۶هزار و ۸۰۰تومان رسیده بود.