۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

نوسان دلار در کانال ۲۶ هزار تومان

۱۷ بهمن ۱۴۰۰، ۱۴:۳۷
کد خبر: 607630
 نوسان دلار در کانال ۲۶ هزار تومان

دلار آزاد صبح امروز پس از اندکی کاهش، دوباره افزایشی شد و به ۲۶هزار و ۷۰۰تومان رسید.

اقتصادآنلاین – صبا نوبری؛ روز گذشته تحت تاثیر اخباری که مبنی بر رفع برخی تحریم‌های هسته‌ای ایران از سوی آمریکا مطرح شد، بازار ارز روند نزولی خود را آغاز کرد.

دلار روز گذشته کاهش هزارتومانی را تجربه کرد و از ۲۷هزار و ۵۰۰تومان به ۲۶هزار و ۵۰۰تومان رسید. درحالی که کارشناسان معتقد بودند این کاهش قیمت ادامه خواهد داشت اما در میانه روز ریزش دلار متوقف شد و در میانه کانال ۲۶هزارتومان ثابت ماند؛ البته در یک روند نزولی، افزایش ها اندک مقطعی کاملاً طبیعی است.

امروز در معاملات صبح نیز دلار اندکی کاهش قیمت را تجربه کرد و به محدوده ۲۶هزار و ۳۰۰تومان نیز رسید اما پس از آن دوباره افزایشی شد.

به این ترتیب در این ساعت از معاملات، دلار هنوز در کانال ۲۶هزارتومان باقی مانده اما در قیمت ۲۶هزار و ۷۰۰تومان معامله می‌شود.

همچنین طبق اعلام کانون صرافان، دلار ۲۴هزار و ۳۳۷تومان برای خرید و ۲۴هزار و ۶۴۰تومان برای فروش قیمت خورده است که کاهش ۵۰۰تومانی را نسبت به روز گذشته نشان می‌دهد.

روز گذشته دلار در صرافی‌ها با قیمت ۲۴هزار و ۸۴۸تومان برای خرید و ۲۵هزار و ۱۴۲تومان برای فروش معامله می‌شد.

یورو نیز در صرافی‌ها ۲۸هزار و ۲۷۳تومان برای خرید و ۲۸هزار و ۶۸۹تومان برای فروش قیمت خورده که نسبت به روز گذشته حدود ۲۰۰تومان کاهش یافته است. 

روز شنبه یورو در صرافی‌ها ۲۸هزار و ۴۳۲تومان برای خرید و ۲۸هزار و ۸۰۴تومان برای فروش اعلام شد.

صرافی ملی هم، قیمت دلار را حدود ۵۰۰تومان کاهش داد و به ۲۴هزا رو ۵۹۸تومان برای فروش و ۲۴هزا رو ۳۵۲تومان برای خرید رسانده است.

یورو نیز در تابلوی این صرافی با حدود ۶۰تومان افزایش قیمت، ۲۸هزار و ۶۸۲تومان برای فروش و ۲۸هزار و ۳۹۷تومان برای خرید قیمت نمایان شد.