۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

ثبات نسبی بازار ارز در اولین روز هفته

۹ بهمن ۱۴۰۰، ۱۳:۰۷
کد خبر: 604899
ثبات نسبی بازار ارز در اولین روز هفته

بازار ارز پس از نوساناتی که هفته گذشته تجربه کرد، اولین روز هفته را با ثبات نسبی آغاز کرد.

اقتصادآنلاین – صبا نوبری؛ بازار ارز اولین روز هفته را تقریبا با ثبات آغاز کرد و قیمت‌ها تغییر چندانی نسبت به آخرین معاملات هفته گذشته نداشته است.

در این ساعت از معاملات، قیمت خرید و فروش دلار در کانون صرافان، تقریبا ثابت ماند و ۲۴هزار و ۹۵۷تومان برای خرید و ۲۵هزار و ۲۴۹تومان برای فروش قیمت خورده است. رو پنجشنبه، در صرافی‌ها دلار با قیمت  ۲۴هزار و ۹۶۰تومان برای خرید و ۲۵هزار و ۲۲۵تومان برای فروش معامله می‌شد.

یورو نیز در صرافی‌ها حدود ۱۰۰تومان افزایش قیمت داشته و ۲۸هزار و ۴۳۸تومان برای خرید و ۲۸هزار و ۷۹۳تومان برای فروش قیمت خورده است. در آخرین روز معاملاتی هفته گذشته، یورو در صرافی‌ها، با قیمت ۲۸هزار و ۳۸۸برای خرید و ۲۸هزار و ۶۳۷تومان برای فروش معامله شد.

صرافی ملی نیز امروز قیمت دلار را با اندکی کاهش، ۲۵هزار و ۱۳۲تومان برای فروش و ۲۴هزار و ۸۸۲تومان برای خرید قیمت زده است. روز پنج شنبه، قیمت دلار ۲۵هزار و ۱۵۹تومان برای فروش و ۲۴هزار و ۹۰۹تومان برای خرید قیمت خورده بود.

یورو هم امروز در تابلوی صرافی ملی، ۲۸هزار و ۶۹۲تومان برای فروش و ۲۸هزار و ۴۰۷تومان برای فروش نمایان شده است. این درحالیست که قیمت یورو پنج شنبه توسط صرافی ملی، ۲۸هزار و ۵۳۴تومان برای فروش و ۲۸هزار و ۲۵۳تومان برای خرید تعیین شده بود.

در بازار آزاد نیز دلار با حدود ۲۰۰تومان افزایش نسبت به آخرین معاملات هفته گذشته، در محدوده ۲۸هزار و ۲۰۰تومان معامله می‌شود.