۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

کاهش ۵۰۰تومانی دلار در یک روز / دلار به استقبال توافق رفت؟

۱۴ دی ۱۴۰۰، ۱۸:۵۲
کد خبر: 596420
کاهش ۵۰۰تومانی دلار در یک روز / دلار به استقبال توافق رفت؟

با وجود نوسان اندک دلار طی روزهای گذشته، اما معامله‌گران در انتظار اخبار نهایی از مذاکرات دست از معاملات کشیدند و حجم معاملات به شدت پایین آمده است.

اقتصادآنلاین - صبا نوبری؛ بازار ارز که از ابتدای هفته روزهای کم نوسانی را تجربه کرده بود و برخی روزها افت نامحسوسی داشت، امروز با کاهش قیمت بیشتری مواجه شد.

به این ترتیب و طبق اعلام کانون صرافان، قیمت دلار در معاملات صبح حدود ۲۰۰تومان کاهش یافت و به ۲۶هزار و ۸۷۰تومان برای خرید و ۲۷هزار و ۲۵۰تومان برای فروش رسید.

یورو نیز در معاملات صبح، با ۸۰تومان کاهش نسبت به روز گذشته به ۳۰هزار و۴۰۰تومان برای خرید و ۳۰هزار و ۳۰هزار و ۸۶۰تومان برای فروش رسید.

در معاملات عصر، کاهش قیمت دلار ادامه پیدا کرد. بر این اساس دلار با حدود ۳۰۰تومان کاهش دیگر نسبت به معاملات صبح، ۲۶هزار و ۵۱۰تومان خریداری می‌شود و نرخ فروش آن، ۲۶هزار و ۹۳۰تومان است.

یورو نیز امروز کاهش قیمت را تجربه کرد و در این ساعت از معاملات نسبت به صبح با کاهش ۲۰۰تومانی، به ۳۰هزار و ۲۸۰تومان برای خرید و ۳۰هزار و ۷۳۰تومان برای فروش رسید.

اما دلار و یورو در صرافی ملی ثابت ماندند. بنابراین دلار در تابلوی صرافی ملی ۲۷هزار و ۳۹۵تومان برای فروش و ۲۶هزار و ۸۵۲تومان برای خرید قیمت خورد.

یورو نیز در این صرافی، ۳۰هزار و ۵۷۵تومان به فروش رسید وقیمت خرید آن از فروشنده ۲۹هزار و ۹۷۰تومان بود.

همچنین در سامانه نیما دلار آمریکا ۲۴هزار و ۷۶۰تومان برای خرید و ۲۴هزار و ۹۸۵تومان برای فروش معامله شد.

یورو نیز در این سامانه ۲۷هزار و ۹۵۲تومان خریداری شد و ۲۸هزار و ۲۰۵تومان به فروش رسید.

در دومین روز از مذاکرات وین، پس از توقف برای تعطیلات سال نوی میلادی، معامله‌گران همچنان منتظر اخبار جدیدی از وین هستند و حجم معاملات به شدت کاهش یافته است.