۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

ادامه کاهش قیمت دلار / شمارش معکوس بازار برای شروع مذاکرات

۲۹ آبان ۱۴۰۰، ۱۹:۲۶
کد خبر: 582618
ادامه کاهش قیمت دلار / شمارش معکوس بازار برای شروع مذاکرات

بازار ارز امروز نیز روند نزولی خود را ادامه داد و در این ساعت از معاملات، دلار در پایین کانال ۲۸هزار تومان معامله می‌شود.

اقتصادآنلاین - صبا نوبری؛ بازار ارز در اولین روز هفته، روند نزولی خود را که از اواخر هفته گذشته آغاز کرده بود، ادامه داد و دلار در میانه روز با ۵۰تومان کاهش نسبت به روز ۵شنبه، به ۲۸۱۵۰تومان رسید. یورو نیز در محدوده ۳۱۸۰۰ تومان قرار گرفت.

اما در ادامه، در معاملات عصر، دلار با ۱۰تومان افزایش به ۲۸۱۶۰ تومان رسید و یورو نیز ۱۵۰تومان افزایش یافت و در قیمت ۳۱۹۵۰تومان معامله شد.

اما این افزایش دیری نپایید و در این ساعت از معاملات، قیمت دلار و یورو بار دیگر کاهش یافت. به این ترتیب دلار در قیمت ۲۸۰۴۰و یورو نیز با قیمت ۳۱۶۴۰تومان معامله می‌شود.

همچنین صرافی ملی امروز در تابلوی خود قیمت دلار را با اندکی کاهش، ۲۶۸۱۶ برای فروش و ۲۶۲۸۵برای خرید اعلام کرد. قیمت یورو نیز امروز کاهشی بود و این ارز، ۳۰۶۱۲تومان برای فروش و ۳۰۰۰۶تومان برای خرید قیمت خورد.

بنظر می‌رسد اخبار مربوط به پرداخت بدهی‌های عراق به ایران در کاهش نرخ ارز اثر داشته است. اما در مقابل بازار همچنان منتظر شروع مذاکرات در هفته آینده است و تا آن زمان نوسانات نرخ ارز پابرجا خواهد بود.