۰ نفر

توصیه های ایلان ماسک به معامله گران ارزهای دیجیتالی

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱:۳۰
کد خبر: 526422
توصیه های ایلان ماسک به معامله گران ارزهای دیجیتالی

مدیرعامل تسلا از سرمایه گذاران در بازار ارزهای دیجیتالی خواست در نهایت احتیاط اقدام به خرید و فروش کنند.

به گزارش اسپوتنیک، ایلان ماسک- مدیرعامل گروه خودرویی تسلا و شرکت اسپیس ایکس- که در ماه های اخیر به دلیل حمایتش از ارزهای دیجیتالی به ویژه دوج کوین جنجال های زیادی به پا کرده است، یک بار دیگر به دفاع از رمزارزها برخواست و ضمن اشاره به جذابیت این بازار، به سرمایه گذاران توصیه کرد در نهایت احتیاط اقدام به سرمایه گذاری کنند: بگذارید خیلی واضح بگویم، کسی نباید پولی که یک عمر را صرف جمع کردن آن کرده است، در بازار رمزارزها سرمایه گذاری کند.  

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، ایلان ماسک ارزهای دیجیتالی را دارای پتانسیل کافی برای تبدیل شدن به نسل بعدی پول های روی زمین دانست و افزود: سوال اصلی سرمایه گذاران این است که (ارز در اختیارشان) چند برابر خواهد شد. شاید این اتفاق بیافتد اما تنها یک احتمال است نه یک قطعیت پس عاقلانه نیست که فردی دار و ندار خود را به این بازار بیاورد.  

سومین فرد ثروتمند جهان تاکنون بارها و بارها از ارزهای دیجیتالی حمایت کرده است که در بین این ارزها وی علاقه خاصی به دوج کوین از خود نشان داده است. تنها در یک مورد، پس از آن که وی از احتمال رسیدن قیمت دوج کوین به آسمان خبر داد، قیمت این رمزارز شدیدا افزایش یافت. ماسک حتی به شوخی خود را دوج فادر (پدر دوج) خوانده که شباهت لغوی زیادی به فیلم گاد فادر (پدرخوانده) دارد.  

با وجود حمایت های زیاد شماری از افراد ثرتمند و مشهور جهان از ارزهای دیجیتالی، اینده آن ها کماکان در ابهام قرار دارد و برخی از کشورها نظیر هند و ترکیه رویکرد کاملا سخت گیرانه ای علیه رمزارزها و معامله آن ها اتخاذ کرده اند. در انگلیس اندرو بیلی- رییس بانک مرکزی این کشور- به معامله گران هشدار داده است که سرمایه گذاری در این بازار می تواند تمام ثروتشان را بر باد دهد.