۰ نفر

در گفت‌وگو با اقتصادآنلاین مطرح شد؛

پیش بینی قیمت طلا تا پایان تعطیلات بازار/ حباب سکه به حداقل رسید

۲۱ فروردین ۱۴۰۰، ۱۴:۳۶
کد خبر: 519292
پیش بینی قیمت طلا تا پایان تعطیلات بازار/ حباب سکه به حداقل رسید

نایب رییس دوم اتحادیه طلا و جواهر تهران از احتمال کاهش بیشتر قیمت طلا و سکه تا پایان تعطیلات بازار خبر داد و گفت: حباب سکه به دلیل نبود تقاضا افت زیادی داشته و به نظر می‌رسد این روند ادامه‌دار باشد.

اقتصاد آنلاین - فاطمه اکبرخانی؛ محمد کشتی‌آرای در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادآنلاین با اشاره به تعطیلی دو هفته‌ای بازار طلا ناشی از موج چهارم کرونا اظهار کرد: به رغم تعطیلی بازار، قیمت طلا و سکه مبنی بر نرخ ارز و اونس جهانی اعلام شده و امروز شاهد هستیم که با وجود افزایش بهای طلای جهانی، قیمت طلا و سکه تحت تاثیر نبود تقاضا و کاهش نرخ ارز نسبت به هفته پیش ارزان شده است.

او اضافه کرد: همچنین کاهش تقاضا باعث تخلیه حباب سکه شده و پیش‌بینی می‌شود که این روند تا پایان تعطیلات ادامه داشته باشد و حباب سکه به حداقل برسد.

کشتی‌آرای درباره آینده قیمت طلا و سکه هم تصریح کرد: قیمت طلا و سکه در مسیر اصلاح قرار گرفته و باتوجه به تعطیلی پیش‌رو و کاهش بیشتر تقاضا به نظر می‌رسد بیش از حالا شاهد کاهش قیمت طلا و سکه باشیم.

قیمت طلا و سکه ۲۱فروردین ماه۹۹

نایب رییس دوم اتحادیه طلا با اشاره به قیمت‌های امروز بیان کرد: در جریان معاملات بازار تهران، قیمت هر قطعه سکه امامی به ۱۰میلیون و ۵۳۰هزار و سکه طرح قدیم به ۱۰میلیون و ۴۰۰هزار تومان رسید، همچنین حباب سکه به ۳۱۰هزار تومان کاهش یافته است.

کشتی‌آرای در پایان گفت: امروز نیم سکه با قیمت شش میلیون و ۳۵۰هزار، ربع سکه چهار میلیون و ۵۰هزار و سکه یک گرمی دو میلیون و ۳۰۰هزار تومان فروخته می‌شود؛ بهای هر مثقال طلای ۱۷عیار هم به چهار میلیون و ۵۰۲هزار و هر گرم طلای ۱۸عیار به یک میلیون و ۳۹هزار تومان رسید.