۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

عقب‌نشینی دلار بعد از مذاکره ارزی ایران و عمان/ نرخ به کانال ۲۳هزار تومان بازگشت

۸ بهمن ۱۳۹۹، ۱۰:۲۸
کد خبر: 501275
عقب‌نشینی دلار بعد از مذاکره ارزی ایران و عمان/ نرخ به کانال ۲۳هزار تومان بازگشت

بر اساس اعلام کانون صرافان نرخ دلار در بازار آزاد به ۲۳۸۰۰تومان رسید.

به گزارش اقتصادآنلاین، بازار ارز به مذاکره همتی با همتای عمانی خود در خصوص ایجاد تمهیدات برای رفع موانع مبادلات پولی و مالی واکنش مثبت نشان داد و دلار به کانال ۲۳هزار تومان بازگشت. بر اساس دومین نرخی که کانون صرافان در ساعت (۱۶:۳۰) اعلام کرده، قیمت دلار در بازار آزاد با افت ۵۵۰تومانی به ۲۳۸۰۰ و یورو با کاهش ۸۰۰تومانی به ۲۸۵۰۰تومان رسید.

در صرافی‌های رسمی قیمت فروش دلار همچنان ۲۳هزار و خرید آن ۲۲۳۷۰تومان است. نرخ خرید و فروش یورو هم به ترتیب ۲۷۱۵۵ و ۲۷۹۰۶تومان اعلام شد.

اما صرافی‌ملی در این ساعت از معاملات نرخ دلار و یورو  را ۲۰۰تومان افزایش داد. به این ترتیب قیمت دلار در این صرافی به ۲۳۴۱۰ و یورو به ۲۸۴۰۰تومان رسید.

دلار ۱۱۵۰تومان گران شد/ نرخ بازار آزاد به ۲۴۳۵۰تومان افزایش یافت

بر اساس نرخ‌های اعلام شده از سوی کانون صرافان، دلار در بازار امروز ۱۱۵۰تومان و یورو ۱۳۰۰تومان نسبت به روز گذشته گران شد. بر همین اساس قیمت دلار در بازار آزاد به ۲۴۳۵۰ و یورو به ۲۹۳۰۰تومان افزایش یافت. در صرافی‌ها نیز نرخ ارز افزایش یافته و دلار پس از گذشت ۱۱روز مجددا وارد کانال ۲۳هزار تومان شد.

به این ترتیب قیمت فروش هر اسکناس آمریکایی در صرافی‌های رسمی به ۲۳هزار و نرخ خرید آن به ۲۲۳۵۳تومان افزایش یافته است. یورو هم با قیمت ۲۷۸۲۸تومان فروخته می‌شود و نرخ خرید آن ۲۷هزار تومان اعلام شد.

امروز در سامانه نیما هم شاهد صعود دلار به کانال ۲۳هزار تومان هستیم؛ این سامانه قیمت فروش دلار را تا ۲۳۰۷۷تومان و یورو را تا ۲۸۶۲۶تومان بالا برده است.

نرخ ارز در تابلوی صرافی‌ها نمایان شد/ دلار ۲۲۴۵۰تومان

قیمت فروش دلار با افت ۲۰۰تومانی به ۲۲۴۷۰ و خرید آن به ۲۲۲۰۰تومان رسید.

یورو در صرافی‌ها با قیمت ۲۷۱۵۰تومان فروخته می‌شود و نرخ خرید آن از فروشنده ۲۶۶۵۰تومان است.