۰ نفر

یک فعال بازار طلا در گفت‌وگو با اقتصادآنلاین؛

پیش بینی قیمت طلا تا فردا ۲بهمن/ سکه به نیمه کانال ۱۰میلیون تومان رسید

۱ بهمن ۱۳۹۹، ۱۴:۰۰
کد خبر: 499480
پیش بینی قیمت طلا تا فردا ۲بهمن/ سکه به نیمه کانال ۱۰میلیون تومان رسید

نایب رییس دوم اتحادیه طلا و جواهر تهران از آغاز روند صعودی قیمت‌ها در بازار طلا خبر داد و گفت: در راستای این روند افزایشی، طلا مجددا به کانال یک میلیون و سکه ۱۰میلیون تومان ورود کرد.

اقتصاد آنلاین – فاطمه اکبرخانی؛ محمد کشتی‌آرای در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادآنلاین با اشاره به افزایش قیمت‌ها در بازار طلا درباره علت آن توضیح داد: امروز ارزش اونس جهانی حدود ۱۶دلار افزایش یافته و دلار هم به کانال ۲۲هزار تومان بازگشته است و این دو عامل باعث شده قیمت طلا و سکه افزایش یابد.

به گفته کشتی‌آرای، امروز در راستای این روند صعودی طلا مجددا به کانال یک میلیون و سکه به ۱۰میلیون تومان ورود کرد ولی با توجه به تعادلی که در تقاضا به وجود آمده حباب سکه از یک میلیون به ۴۲۰هزار تومان کاهش یافت.

او تصریح کرد: اگر حباب سکه پایین نمی‌آمد قیمت سکه امامی تا ۱۱میلیون تومان هم پیشروی می‌کرد اما تجربه نشان داده که هر زمان قیمت طلا و سکه افزایش می‌یابد تقاضا هم بیشتر شده و داد‌و‌ستد‌ها رونق می‌گیرد.

نایب رییس دوم اتحادیه طلا با پیش‌بینی قیمت‌ها تا پایان هفته گفت: اگر روند اونس جهانی و دلار همچنان صعودی باشد، نمی‌توان انتظار داشت که قیمت طلا و سکه کاهش یابد.

قیمت طلا و سکه ۱بهمن ماه۹۹

کشتی‌آرای با اشاره به قیمت‌های امروز بیان کرد: امروز قیمت هر قطعه سکه امامی با حدود ۵۰۰هزار تومان افزایش در مقایسه با دیروز به ۱۰میلیون و ۵۰۰هزار و بهای سکه طرح قدیم به ۱۰میلیون تومان رسید.

این فعال بازار طلا افزود: قیمت نیم سکه پنج میلیون و ۶۰۰هزار، ربع سکه سه میلیون و ۶۰۰هزار و سکه یک گرمی دو میلیون و ۲۰۰هزار تومان است؛ همچنین امروز قیمت هر مثقال طلا چهار میلیون و ۴۴۰هزار و هر گرم طلای ۱۸عیار یک میلیون و ۲۵هزار تومان اعلام شد.