۰ نفر

یک فعال صنف طلا در گفت‌وگو با اقتصادآنلاین بیان کرد؛

حال‌وهوای بازار طلا در اولین روز هفته/ حباب سکه به یک میلیون تومان کاهش یافت

۲۴ آبان ۱۳۹۹، ۱۲:۳۵
کد خبر: 481470
حال‌وهوای بازار طلا در اولین روز هفته/ حباب سکه به یک میلیون تومان کاهش یافت

نایب رییس دوم اتحادیه طلا و جواهر تهران از ثبات نسبی قیمت‌ها در بازار طلا خبر داد و گفت: حجم داد‌وستد‌‌ها برای طلای آب‌شده و سکه کاهش یافته و همین موضوع باعث شده که حباب سکه به یک میلیون تومان برسد.

اقتصاد آنلاین - فاطمه اکبرخانی؛ محمد کشتی‌آرای در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادآنلاین درباره وضعیت بازار طلا توضیح داد: قیمت اونس جهانی نسبت به شنبه هفته گذشته حدود 60دلار افت کرده اما به دلیل نوسانات بازار ارز، قیمت طلا و سکه با کاهش چندانی روبه رو نبوده است.

او ادامه داد: طی آخرین روز‌های هفته حجم داد‌و‌ستدها برای معاملات کاغذی طلای آب شده و سکه کاهش یافت و همین موضوع باعث شد نوسانات قیمت طلا و سکه صرفا تحت تاثیر بهای اونس جهانی و نرخ ارز باشد و همچنین حباب سکه به یک میلیون تومان کاهش یابد.

کشتی‌آرای تصریح کرد: امروز هم با شروع کار بازار، با ثبات نسبی قیمت‌ها همراه هستیم و بازار روال عادی خود را طی می‌کند؛ البته در ابتدای معاملات روز قیمت‌ها متاثر از نوسان نرخ ارز تا حدودی متغیر بوده اما به نظر نمی‌رسد اتفاق غیرمنتظره‌ای رخ دهد.

قیمت طلا و سکه 24آبان ماه99

نایب رییس دوم اتحادیه طلا درباره قیمت‌های امروز بیان کرد: در جریان معاملات ساعت(12:30) امروز بازار آزاد تهران، قیمت هر قطعه سکه طرح جدید 13میلیون و 300هزار و سکه طرح قدیم 12میلیون و 600هزار تومان است.

 در این زمینه بخوانید:

آخرین نرخ ارز در صرافی‌های بانکی

کشتی‌آرای اضافه کرد: هر نیم سکه با قیمت هفت میلیون و 300هزار، ربع سکه چهار میلیون و 900هزار و سکه یک گرمی با قیمت دو میلیون و 650هزار تومان معامله می‌شود؛ قیمت هر مثقال طلای 17عیار هم در بازار امروز به پنج میلیون و 340هزار و طلای 18عیار به گرمی یک میلیون و 243هزار تومان رسید.