۰ نفر

ضرب‌الاجل ۲۰ روزه به بانک‌ها در پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی

۱۲ آبان ۱۳۹۷، ۲۱:۳۰
کد خبر: 312413
 ضرب‌الاجل ۲۰ روزه به بانک‌ها در پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی

استاندار تهران با انتقاد از عملکرد بانک‌های عامل پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی به طرح‌های روستایی و عشایری گفت: بانک‌ها تا پایان آبان‌ماه فرصت دارند تا نسبت به پرداخت کامل تسهیلات اشتغال‌زایی طرح‌هایی که قرارداد آن‌ها منعقد شده است اقدام کنند.

محمدحسین مقیمی عصر امروز در جلسه کارگروه اشتغال استان تهران با انتقاد از عدم پذیرش برخی قراردادهای پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی عشایری از سوی بانک‌ها اظهار داشت: تاکنون 5 میلیارد و 600 میلیون ریال طرح روستایی و عشایری برای تسهیلات به بانک‌ها ارسال شده است که متأسفانه برخی از این قراردادها بدون هیچ دلیل موجه‌ای برگشت داده شده‌اند.

وی بیان کرد: اعتبار پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی عشایری از محل صندوق توسعه ملی تأمین شده است و این قابل قبول نیست که قراردادی بدون دلیل از سوی بانک‌ها برگشت داده شود.

استاندار تهران با اعلام ضرب‌الاجل 20 روزه به بانک‌ها در پرداخت تسهیلات طرح‌های اشتغال‌زایی که قرارداد آن‌ها منعقد شده است افزود: بانک‌ها تا پایان آبان‌ماه فرصت دارند تا نسبت به پرداخت کامل تسهیلات اشتغال‌زایی طرح‌هایی که قرارداد آن‌ها منعقد شده است اقدام کنند.

مقیمی با توجه به ضرورت توجه به طرح‌های اقتصادی در سطح استان تهران خاطرنشان کرد: در شرایطی که دشمن تمام عیار علیه کشور در جنگ اقتصادی قرار گرفته است، نیاز است با مشارکت و هم‌افزایی همه دستگاه‌ها و مسئولان شرایط برای بهبود وضعیت اشتغال استان فراهم شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: فعال‌سازی کارگاه‌های کوچک نخستین گام در ایجاد اشتغال در سطح استان و توسعه رونق اقتصادی است از این‌رو لازم است مسئولان نسبت به این فعالیت در این حوزه و جذب سرمایه‌گذار ورود جدی داشته باشند.