۰ نفر

رییس اتحادیه کبابی، حلیم و آشپزندگان مطرح کرد؛

هیچ گزارش تخلفی در پخت حلیم طی ماه رمضان نداشتیم

۲۷ خرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۱۱
کد خبر: 200202
هیچ گزارش تخلفی در پخت حلیم طی ماه رمضان نداشتیم

رییس اتحادیه کبابی، حلیم و آشپزندگان مشابه گفت: علی رغم تبلیغات منفی در فضای مجازی نسبت به پخت و عرضه حلیم، در ماه رمضان امسال هیچ گونه گزارش تخلفی از سوی واحدهای صنفی اعلام نشد.

اقتصاد آنلاین - محمد فیروزی؛ حسین محمدی در گفت و گو با خبرنگار اقتصاد آنلاین گفت: در ماه رمضان امسال هیچ گونه تخلفی از سوی واحدهای صنفی مجاز اعلام نشد. این درحالی است که تبلیغات منفی علیه غذاهای سنتی فراوان بود.

وی افزود: واحدهای صنفی عرضه حلیم فقط مجاز بودند از بنر متحد الشکلی استفاده کنند که کد اتحادیه داشت. البته به غیر از این واحدهای صنفی برخی عرضه کننده های ساندویچ و حتی واحدهای صنفی غیر مرتبط نیز اقدام به عرضه آش و حلیم کردند. اغلب تخلف های مشاهده شده در این ماه نیز مربوط به این واحدها بود. اما به طور حتم هیچ کدام اقدام به ترکیب مواد غیر غذایی مانند پشم در غذای خود نکرده اند.

رییس اتحادیه کبابی، حلیم و آشپزندگان مشابه گفت: توصیه می کنیم مردم در زمان باقیمانده تا پایان ماه رمضان از واحدهای عرضه غذایی غیر مجاز آش و حلیم تهیه نکنند.

گفتنی است سامانه تلفنی 190 وزارت بهداشت گزارش های تخلف بهداشتی واحدهای صنفی را ثبت و بررسی می کند. شهروندان می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف، موارد را گزارش کنند.