۰ نفر

آغاز پیش‌ثبت‌نام سفرهای نوروزی عتبات از فردا

۱۱ بهمن ۱۳۹۵، ۱۷:۴۹
کد خبر: 173776
آغاز پیش‌ثبت‌نام سفرهای نوروزی عتبات از فردا

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت از آغاز پیش ثبت نام سفرهای نوروزی عتبات از 9 صبح فردا خبر داد.

محسن نظافتی افزود: با توجه به برنامه ریزی های انجام گرفته متقاضیان سفر به عتبات عالیات (ویژه نوروز 1396) می توانند از فردا تا ساعت 16 روز دوشنبه 18 بهمن ماه جاری نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، وی با بیان اینکه پیش بینی می شود در ایام نوروز امسال حدود 120 هزار هموطن ، عازم سفر به عتبات شوند، تصریح کرد: سفرهای نوروزی عتبات از 25 اسفندماه جاری آغاز می شود و تا 15 فروردین 96 ادامه خواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه ثبت نام کنندگان این ایام تا 31 اردیبهشت ماه 96 با تاریخ های متفاوت اعزام خواهند شد، گفت: متقاضیان بایستی پس از انجام پیش ثبت نام خود و یا همراهان کد رهگیری دریافت کنند.

به گفته نظافتی با پایان یافتن مهلت مقرر از پیش ثبت نام ها قرعه کشی صورت خواهد پذیرفت که نتایج این قرعه کشی و همچنین زمان قطعی نمودن ثبت نام در کاروان ها برای هریک از اولویت ها، روز شنبه 23 بهمن ماه در سامانه atabat.haj.ir قابل مشاهده خواهد بود.

او تصریح کرد: این پیش ثبت نام ها در قالب گروه های یک تا هفت نفره و همچنین برای گروه های با جمعیت بالاتر در قالب گروه های تا 35 نفره انجام خواهد گرفت که 15 درصد ظرفیت اعزام های این دوره به این گروه ها اختصاص داده شده است.

نظافتی اظهار کرد: متقاضیان سفر به سامرا نیز می تواند با انتخاب این شهر مقدس در سامانه حج نسبت به اعزام خود در قالب کاروان اقدام کنند.