۰ نفر

ثروتمندان با کدام ایرلاین‌ها مسافرت می‌کنند؟

۱۱ آبان ۱۳۹۵، ۲۳:۲۳
کد خبر: 155653
ثروتمندان با کدام ایرلاین‌ها مسافرت می‌کنند؟

فکر می‌کنید محبوبترین و بهترین خط هوایی دنیا برای ثروتمندان کدام ایرلاین است؟ طبق گزارش جدید از سوی موسسه‌ی نیو ورلد ورث ، که متخصص ارائه ی رتبه‌بندی‌ها، نظرسنجی‌ها، و آمار در بخش ثروت جهانیان است، هنگامی‌که ثروتمندان در صدد مسافرت هوایی باشند، این ۵ خط هوایی را ترجیح می‌دهند.

این گزارش بر اساس مصاحبه با ۸۰۰ نفر از ثروتمندان سراسر جهان به دست آمده است. موسسه‌ی نیو ورلد ورث از بانک اطلاعاتی اختصاصیِ بیش از ۱۵۰،۰۰۰ ثروتمندِ سراسر جهان برای انجام نظرسنجی استفاده کرده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از بازده، یک اسم از این خطوط هوایی محبوب به طور خاصی جا افتاده است: یعنی هواپیمایی فوق العاده لوکس امارات که به کابین‌های مجلل درجه یک اش معروف است و همیشه از مرزهای لوکس بودن (تجمل) فراتر می‌رود.

اندرو آمویلز، مدیر پژوهشی موسسه‌ی نیو ورلد ورث به خبرگزاری سی ان بی سی گفت: “فقط یک سوال باقی است که چرا ثروتمندان با هواپیمایی امارات پرواز نمی‌کنند.” در ذیل به ۵ بهترین خط هوایی دنیا برای ثروتمندان اشاره شده است.

مطلب مرتبط: ۹ حقیقت مهم درباره سفر با هواپیما که نمی دانید

۵. خط هوایی فرانسه

ایرلاین ثروتمندان

تمرکز خط هوایی فرانسه بر پذیرایی از مشتریانی است که به خرج کردن علاقه دارند:  پاییز امسال، این خط هوایی خدمت جدیدی را در قالب اتاقک‌های درجه‌ی یک به راه انداخت، اتاقک‌هایی که به آن ‘خلوتگاه’ می‌گویند. در سوئیت‌ها خدمات غذایی میشلن استار، یک کمد شخصی، سرویس کامل محصولات آرایشی جیونچی، مبلمان درجه یک و گران‌قیمت از جنس چوب، چرم جیر و پشم و نخ وجود دارد. پرده‌ای برای حفظ حریم شخصی مسافران را از دیگر فضاهای هواپیما جدا می‌کند. هزینه‌‌اش چه قدر است؟ ۸،۵۶۰ دالار.

مطلب مرتبط: ۲۳ بدترین شرکت های هواپیمایی جهان: شامل ۲ هواپیمایی ایرانی

۴. خط هوایی لوفت‌هانزا

ایرلاین ثروتمندان

لوفت‌هانزا امکامات رفاهی درجه یک معمولی ارائه می‌دهد مانند، سیستم‌های سرگرمی شخصی، تخت‌خواب‌های تخت، محصولات آرایشی لوکس و نظایر آن. اما بزرگ‌ترین امتیازش ممکن است سرو خاویار مخصوص و انواع نوشیدنی‌ها به سرپرستی پیش‌خدمت معروف لوفت‌هانزا به نام مارکوس دل مونگو باشد.

مطلب مرتبط: ۲۰ عجیب‌ترین چیز که مهمانداران هواپیما دیده‌اند

۳. خط‌هوایی ژاپن

ایرلاین ثروتمندان

خط هوایی ژاپن دارای “سوئیت‌های آسمانی” است که با فضای داخلی چوبی و صندلی چرمی تزئین شده است. پارتیشن‌های خصوصی جمع شدنی، تلویزیون‌های شخصی ۲۳ اینچی و غذاهای دست‌پخت سرآشپزان میشلن استار، تجربه‌ی سفر با این هواپیما را خاص و منحصر به فرد می‌کند.

۲. خط‌هوایی کوانتاس

ایرلاین ثروتمندان

کوانتاس خط هوایی محبوب همیشگی مسافران است. به خصوص هنگامی‌که گزینه‌های عالی و درجه‌ی یک ارائه می‌دهد: تخت‌ّ‌خواب‌های صاف و تخت ۶.۵ فوتی  (۱۹۸ سانتی‌متر) و تشک‌هایی از جنس پوستِ گوسفند دارد و نیمکت‌‌هایی برای میهمان این امکان را فراهم می‌کند که او را در سوئیت خودتان سرگرم کنید. به لحاظ غذایی، ظرف غذای ۸ مزه‌ای، فاکتور شکوه‌اش را بالا می‌برد.

۱. خط هوایی سنگاپور

ایرلاین ثروتمندان

هواپیمایی سنگاپور به عنوان بهترین خطوط هوایی جهان و به یک دلیل واضح درصدر بسیاری از فهرست‌ها قرار دارد: مسافران خدمات عالی‌اش را تحسین می‌کنند و این امر این هواپیما را از دیگر هواپیماها مجزا می‌کند.

امکانات رفاهی‌اش بد نیست، صندلی‌های درجه یک با عرض ۳۵ اینچ و پانل‌ّهای خصوصی، نورپردازی محیطی و پیژامه‌هایی برای شما فراهم می‌کند.