۰ نفر

تعدا زخمی ها به 45 نفر رسید

تصادف‌ مرگبار دو اتوبوس‌ بین‌شهری فاجعه آفرید

۲۹ مرداد ۱۳۹۵، ۹:۲۷
کد خبر: 141105
تصادف‌ مرگبار دو اتوبوس‌ بین‌شهری فاجعه آفرید

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران از برخورد دو دستگاه اتوبوس بین شهری در بزرگراه کرج و کشته شدن سه نفر وزخمی شدن 45 نفر دیگر خبر داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، جلال ملکی اظهار داشت: در ساعت 7 و 15 دقیقه امروز برخورد دو دستگاه خودرو در غرب به شرق بزرگراه کرج، چهارراه ایران خودرو حوالی شهرک پیکان‌شهر به سامانه آتش‌نشانی شهر تهران اعلام و مأموران 4 ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور آتش‌نشانان مشاهده شد ترافیک سنگینی در این بزرگراه وجود دارد و دو دستگاه اتوبوس بین‌شهری نیز به شدت به یکدیگر برخورد کرده و تعدادی از اتوبوس‌ها خارج و تعداد دیگری محبوس بودند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران گفت: در این حادثه سه نفر شامل یک مرد، یک زن و یک نوجوان جان خود را از دست دادند و 45 نفر دیگر نیز مصدوم شدند.

همچنین سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران افزود: عوامل آتش‌نشانی همزمان با ایمن‌سازی محل حادثه برخورد دو دستگاه اتوبوس در آزادراه تهران - کرج، عملیات نجات را نیز آغاز کرده و 20 نفر را که مصدوم شده و درون کابین دو اتوبوس گرفتار شده بودند، نجات دادند. برخی دیگر از مسافران این اتوبوس نیز پیش از رسیدن عوامل امدادی از اتوبوس خارج شدند و سه نفر کشته این حادثه شامل یک نوزاد، یک آقا و یک خانم هستند.