۰ نفر

گزارش قوه قضاییه درباره وضعیت جسمی «حسین رونقی»

۲۳ آبان ۱۴۰۱، ۱۴:۵۴
کد خبر: 681160
گزارش قوه قضاییه درباره وضعیت جسمی «حسین رونقی»

قوه قضاییه اعلام کرد: در پی اعزام رونقی به بیمارستان برخی اخبار کاملا دروغ مانند اینکه قلب وی موقع رسیدن به بیمارستان از کار افتاده و او در بیمارستان احیا شده است در رسانه های معاند منتشر شد.

به گزارش اقتصادآنلاین، مرکز رسانه قوه‌قضاییه اعلام کرد: از ابتدای بازداشت حسین رونقی، جریان‌های خبری خاص سعی بر بحران‌نمایی از وضعیت جسمی این فرد داشتند و از همان ابتدا خبری ادعایی وارد آمدن آسیب جسمی به وی را مطرح کردند که به هیچ وجه صحت نداشت.

این بحران‌سازی‌ها با خبر مربوط به اعتصاب غذای وی وارد فضای جدیدی شد تا اینکه روز گذشته و بنا به تشخیص پزشک زندان که وضعیت سلامت رونقی را به صورت لحظه‌ای رصد می‌کرده است، او به منظور دریافت درمان تکمیلی به بیمارستان خارج از زندان اعزام‌ می‌شود.

در پی اعزام رونقی به بیمارستان برخی اخبار کاملا دروغ مانند اینکه قلب وی موقع رسیدن به بیمارستان از کار افتاده و او در بیمارستان احیا شده است در رسانه های معاند منتشر شد.

پیگیری‌ها اما نشان می‌دهد چنین اخباری به هیچ وجه صحت نداشته و وی با شرایط حاد جسمانی به بیمارستان منتقل نشده بوده و تصمیم اعزام به بیمارستان برای جلوگیری از وقوع هرگونه شرایط بالینی نامناسب صورت پذیرفته است و وی به زودی از بیمارستان مرخص می‌شود.