۰ نفر

معاون قلابی دادستان گرگان دستگیر شد

۷ خرداد ۱۴۰۱، ۱۳:۰۶
کد خبر: 639233
معاون قلابی دادستان گرگان دستگیر شد

رییس دادگستری استان گلستان از دستگیری معاون قلابی دادستان شهرستان گرگان خبر داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا؛ حیدر آسیابی در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه در در پی دریافت گزارش های مردمی درباره دخالت فردی با  ادعای معاون دادستانی ، با توجه به حساسیت موضوع، بلافاصله رصد و پایشِ اطلاعاتی حفاظت و اطلاعات دادگستری استان آغاز شد، اظهار کرد: با هوشیاری و تلاش شبانه روزی حفاظت و اطلاعات دادگستری گلستان این معاون ِ قلابی شناسایی و دستگیر شد.

وی با بیان اینکه این فرد با  ادعای این که معاون دادستان گرگان است به نفع یکی از طرفین  دعوی با طرف دیگر پرونده دیدار و با تهدید از او می خواست از پیگیری شکایت خود در دادسرا منصرف شود، افزود: افرادی که در دام ِ این فرد گرفتار شده اند برای شکایت به حفاظت و اطلاعات دادگستری استان به نشانی گرگان، بلوار شهدی کلانتری (کمربندی)، خیابان دانشجو (جهاد)، دادگستری کل مراجعه کنند.

رییس کل دادگستری گلستان به مردم توصیه کرد: مراقب باشند تا در دام ِ  افرادی که مدعی ِ زد و بند یا نفوذ در دادگستری هستند و یا این که خود را با عناوین قضایی معرفی می کنند، نیفتند.

آسیابی تصریح کرد: اگر  مردم عزیز بر سر ِ راهشان افراد این چنینی قرار گرفتند می توانند در هر ساعت از شبانه روز با شماره  ۱۵۸۰ حفاظت و اطلاعات دادگستری گلستان تماس گرفته و گزارش دهند تا در کوتاهترین زمان ممکن، موضوع بررسی و اقدام شود.