۰ نفر

دستگیری متهمان پرونده شرکت «آرمان فرش ترنج»

۱۴ فروردین ۱۴۰۱، ۱۳:۰۳
کد خبر: 624899
دستگیری متهمان پرونده شرکت «آرمان فرش ترنج»

رییس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری از دستگیری متهمان پرونده شرکت «آرمان فرش ترنج» خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از روابط عمومی دادگستری استان چهارمحال و بختیاری، احمدرضا بهرامی در این باره اظهار کرد: سابقه فعالیت این شرکت به حدود پنج سال پیش برمی‌گردد اما ثبت رسمی شرکت در سال ۱۳۹۹ با نام تجاری آرمان فرش ترنج صورت پذیرفت.

وی ادامه داد: به لحاظ اهمیت موضوع پس از ثبت و فعالیت رسمی شرکت ما دستورات و توصیه‌های نظارتی لازم را به مقامات دادگاه عمومی بخش لاران ابلاغ کردیم که به همین منظور در تیرماه سال گذشته جلسه‌ای با حضور نمایندگان مردم و اعضای شرکت تشکیل شود که نتیجه جلسه بر مبنای صحت کار شرکت بود، اما در آبان همان سال شرکت فرش ترنج در پرداخت مبالغ فرش‌های خریداری شده از مردم به مشکل برخورد و لذا نتوانست بدهی‌های مالی خود را پرداخت کند.

بهرامی گفت: پس از این اتفاق دستگاه قضایی بلافاصله در نشستی با اعضای شرکت و نمایندگان مردم موضوع را بررسی و در پایان اعضای شرکت متعهد شدند کلیه مطالبات را حداکثر تا پایان اسفندماه ۱۴۰۰ پرداخت کنند.

وی بیان کرد: متاسفانه این شرکت در زمان سررسید نیز نتوانست تعهدات خود را عملی سازد و بنابراین پرونده قضایی جهت احقاق حق مردم و الزام شرکت به پرداخت مطالبات در دادگاه بخش لاران تشکیل شد.

بهرامی ادامه داد: پس از برگزاری جلسات قضایی حکم دستگیری مسئولان شرکت آرمان فرش ترنج صادر و متهمان با قرار سنگین روانه زندان شدند.

وی افزود: در حال حاضر نیز رصد اموال و حساب‌های شرکت با مشارکت و تلاش نیروی انتظامی و دستگاه‌های امنیتی در جریان است.

رئیس دستگاه قضایی استان تصریح کرد: دادگستری و سایر نهاد‌های امنیتی و اطلاعاتی به صورت مستمر و شبانه روزی پیگیری این پرونده هستند، اما آنچه که اهمیت دارد همراهی مردم است و ما انتظار داریم هر نوع خبر و یا اطلاعاتی که در خصوص عملکرد و مراودات شرکت دارید به صورت محرمانه با ما در میان بگذارید.

بهرامی از تمامی طلبکاران و شکات شرکت آرمان فرش ترنج خواست به منظور تسریع در روند رسیدگی و حصول سریعتر نتیجه حداکثر تا پایان فروردین ماه به صورت گروهی و یکجا طرح دعوا کنند تا قضات سریعتر بتوانند نسبت به تعیین تکلیف پرونده اقدام کنند.

رئیس کل دادگستری استان در پایان بیانات خود از شهروندان خواست در سرمایه گذاری و انجام امور تجاری با دقت و آگاهی کامل از عمل کرده و فریب تبلیغات رنگین و سود‌های غیر متعارف برخی شرکت‌ها و موسسات را نخورند.