۰ نفر

بخشش قاتل نوزاد ۸۱ روزه در آستانه سال نو

۲۶ اسفند ۱۴۰۰، ۶:۳۳
کد خبر: 621443
بخشش قاتل نوزاد ۸۱ روزه در آستانه سال نو

زن جوان که به اتهام قتل فرزند ۸۱ روزه‌ اش در بازداشت به‌سر می‌ برد، در آستانه سال نو توانست رضایت شوهرش را جلب کند و قبل از محاکمه بخشیده شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از جام‌جم، زن جوان اوایل آذر امسال به اتهام قتل نوزاد دختر ۸۱ روزه‌اش، بازداشت و روانه زندان شد. پزشکی‌قانونی سلامت روانی او را تایید و علت مرگ فرزندش را خفگی در آب اعلام کرده بود.

با گذشت چند ماه از این جنایت، زن جوان برای شرکت در آخرین جلسه بازجویی از زندان به شعبه دهم بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل شد.

پدر مقتول در جریان این جلسه گفت: «ما دو سال قبل ازدواج کردیم و دختری ۸۱ روزه داشتم. یک شب وقتی از محل کار به خانه برگشتم، اثری از همسر و نوزادمان نبود.

بعد از چند روز جست‌وجو، همسرم را در یک هتل در شمال کشور پیدا کردم.  جسد دخترمان هم در اتاق بود. فکر می‌کردم با قصاص همسرم به آرامش می‌رسم اما این‌طور نبود.از حقم گذشتم و در آستانه سال نو او را بخشیدم.»

متهم به قتل هم در آخرین جلسه بازپرسی گفت: «شوهرم دو بار طلاق گرفته و من همسر سومش بودم. هر چند اختلاف‌هایی با هم داشتیم اما عاشق دختر ۸۱ روزه‌مان بودیم. آن شب تنها بودم و دخترم را به حمام بردم. موقع شستن، از دستم سر خورد و داخل تشت افتاد.

بعد از پنج دقیقه به خودم آمدم، او را از آب بیرون آوردم که مرده بود. شاید هیچ‌کس حرف‌هایم را باور نکند اما مرگ بچه‌ام فقط یک اتفاق بود. جسد را یک هفته به هتلی در فریدونکنار بردم و دو بار قصد داشتم خودکشی کنم که نتوانستم.»