۰ نفر

اعلام زمان و نحوه دریافت کارت شرکت در آزمون قضاوت

۸ اسفند ۱۴۰۰، ۱۳:۱۱
کد خبر: 615794
اعلام زمان و نحوه دریافت کارت شرکت در آزمون قضاوت

کارت‌ شرکت در آزمون جذب عمومی تصدی منصب قضاء قوه قضائیه سال ۱۴۰۰ از روز سه‌شنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت.

به گزارش اقتصادآنلاین، معاونت منابع انسانی قوه قضاییه اعلام کرد: «بدینوسیله به اطلاع متقاضیان شرکت در آزمون جذب عمومی تصدی منصب قضاء قوه قضائیه سال ۱۴۰۰ می‌رساند، کارت‌ شرکت در آزمون مذکور از روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ بر روی پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت.

داوطلبان برای مشاهده و پرینت کارت در مهلت تعیین شده به شرح فوق به پایگاه اطلاع رسانی مذکور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و با وارد کردن اطلاعات ثبت‌نامی یا شناسنامه‌ای (شماره پرونده، نام، نام‌خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و ...) خود نسبت به دریافت کارت شرکت در آزمون اقدام و براساس آدرس تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مراجعه نمایند.

بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.

آدرس و محل‌ رفع نقص کارت شرکت در آزمون:

نماینده این سازمان در روز پنجشنبه ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ صبح از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲:۰۰ و بعدازظهر از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۱۷:۰۰ در باجه رفع نقص حوزه مربوطه مستقر خواهد شد. متقاضیانی که براساس توضیحات بند «ب» درگاه اطلاع‌رسانی مذکور  ملزم به مراجعه به نماینده رفع نقص کارت سازمان می‌گردند، می‌بایست در زمان اعلام‌شده با توجه به شهر محل برگزاری آزمون به شرح جدول شماره ۱، به آدرس و محل تشکیل باجه رفع نقص کارت شرکت در ‌آزمون هر شهر در جدول شماره ۲ مراجعه نمایند.»

چنانچه مبتلا به بیماری کرونا هستید در زمان ورود به حوزه برگزاری آزمون، (با ارائه رسید نتیجه آزمایش PCR) مسئولین حوزه را مطلع نمایید تا پیش‌بینی‌های لازم را در این خصوص بعمل آورند.

ضمناً متقاضیان درصورت لزوم می‌توانند سئوال یا سئوالات خود را در ساعات اداری با شماره ‌تلفن ‌۴۲۱۶۳ با پیش شماره ۰۲۱ در میان بگذارند.

آزمون مذکور در صبح روز جمعه مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۱۳ در ۲۰ مرکز استان برگزار می‌شود.