۰ نفر

خودم طناب دار را دور گردن قاتل می اندازم

۳۰ بهمن ۱۴۰۰، ۷:۱۰
کد خبر: 612206
خودم طناب دار را دور گردن قاتل می اندازم

مادر تنها قربانی خانه وحشت ‌با حضور در دادسرای جنایی برای قاتل دخترش درخواست قصاص کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از جام‌جم‌، سعید عامل جنایت خانه‌وحشت در پایتخت است. او به اتهام قتل یک زن‌، زندانی و آزارو‌اذیت هفت زن و دختر و تهیه فیلم‌سیاه از دو ماه و نیم قبل بازداشت شد. جسد تنها قربانی او داخل کیسه‌های پلاستیکی در خانه متهم پیدا شد.

پس از شناسایی هویت مقتول با آزمایش دی‌ان‌ای، مادر او در تحقیقات گفت: دخترم ۱۹سالگی ازدواج کرد و بعد از یک‌سال به‌دلیل اعتیاد شوهرش طلاق گرفت و در یک کارگاه تولیدی با من کار می‌کرد. دچار افسردگی شده و تحت درمان بود و گاهی به تهران می‌آمد.

رفت‌و‌آمدش با دوستان ناباب باعث شد اوایل بهار امسال از خانه فرار کرده و به خانه وحشت برود. در این مدت چندبار با من تلفنی حرف زد و سعید، عامل خانه‌وحشت هم چندبار گوشی را گرفت و با من صحبت کرد. او ادعا می‌کرد‌، دور خلاف را خط کشیده و می‌خواهد با دخترم ازدواج کند.

به حرف‌هایش اعتماد نداشتم، به همین دلیل ۱۰۰هزار تومان به حساب دخترم واریز کردم و خواستم به خانه برگردد اما بعد از آن ارتباطش با من قطع شد. ۴۰روز قبل از طریق پلیس تهران متوجه ماجرا شدم. دعا می‌کردم مقتول دخترم نباشد اما نتیجه آزمایش ‌دی‌ان‌ای‌ نشان داد، جسد متعلق به دخترم است.

قاتل او پیش از قتل دخترم ‌یک دختر دیگر را هم کشته و با پرداخت دیه از مرگ نجات یافته اما نمی‌گذارم خون دخترم پایمال شود و خودم طناب‌دار را برگردن قاتل می‌اندازم.

محمد وهابی‌، بازپرس شعبه‌دوم دادسرای جنایی تهران در‌این‌باره به جام‌جم گفت: با درخواست مادر مقتول‌، بعد از پایان تحقیقات نهایی، پرونده با صدور جلب به دادرسی به دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال خواهد شد.