۰ نفر

معمای قتل کارمند هایپرمارکت

۳۰ دی ۱۴۰۰، ۸:۰۱
کد خبر: 601697
معمای قتل کارمند هایپرمارکت

به دنبال کشف جسد مردی که کارمند هایپرمارکت برجی در غرب تهران بود، تحقیقات تیم جنایی برای کشف اسرار قتل او آغاز شده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از همشهری، شامگاه دوشنبه خانواده مردی 40 ساله به اداره پلیس رفتند تا گزارش گم شدن او را به پلیس اعلام کنند. بر اساس گفته همسر این مرد، وی درهایپرمارکت برجی در غرب تهران کار می کرد و بعد از ظهر پیش از آنکه محل کارش را ترک کند با همسر جوانش تماس گرفته و گفته بود که کارش تمام شده و در حال بازگشت به خانه است.

اما پس از گذشت 3 یا 4 ساعت وقتی خبری از بازگشت او به خانه نشد همسر و خانواده او نگران شدند و گزارش ناپدید شدن او را به پلیس اعلام کردند. بررسی ها نشان می‌داد  مرد جوان معمولا پس از خروج از محل کار به سمت ایستگاه تاکسی می‌رفت تا سوار    شود و به خانه‌اش برود.آنها مسیر محل کار تا خط تاکسی را به جست و جو پرداختند تا اینکه در جوی آب جسد مرد جوان را پیدا کردند. او بر اثر برخورد ضربات چاقو به  بدن و جسم سخت با سر، جانش را از دست داده بود.

گزارش این حادثه به قاضی محمد تقی شعبانی بازپرس ویژه قتل اعلام شد و با دستور او جسد مقتول به پزشکی قانونی انتقال یافت. از سوی دیگر تیمی از ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران مامور شدند تا با شناسایی عامل یا عاملان این جنایت اسرار قتل رافاش کنند.