۰ نفر

رییس جدید مرکز وکلای قوه قضاییه؛

فرقی بین وکلای مرکز و کانون وجود ندارد

۴ دی ۱۴۰۰، ۱۷:۰۵
کد خبر: 593057
فرقی بین وکلای مرکز و کانون وجود ندارد

رییس جدید مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه گفت: فرقی بین وکلای مرکز و کانون وکلا وجود ندارد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، حسن عبدلیان پور در مراسم معارفه خود گفت: جا دارد ابتدا از ریاست قوه قضاییه برای اعتمادشان به بنده تشکر کنم. همه واقفند که ما از طرف نهاد موازی مورد هجمه عدم استقلال هستیم اما خوشحالم که به بنده اعتماد شد.

وی افزود: در دوران تحول مرکز وکلا، آقای بهادری جهرمی کاری کردند کارستان، ما تا چند سال قبل برای تمدید دفترچه به تهران می‌آمدیم اما اکنون همکاران از منزل این کارهای اداری را انجام می‌دهند و جای خوشحالی است که به اینجا رسیدیم.

رییس جدید مرکز وکلا گفت: دوره سه ساله اخیر را می‌توان دوران تحول مرکز نامید و دوران جدید مرکز را «دوران توسعه» نامگذاری می‌کنیم و از هر طرحی که از سوی همکاران ارائه شود استقبال می‌کنیم.

وی با بیان اینکه فرقی بین وکلای مرکز و کانون وکلا وجود ندارد، گفت: همان‌طور که در مرکز به روی وکلای مرکز باز است، با آغوش باز پذیرای وکلای کانون‌های وکلای دادگستری نیز هستیم. با شما عزیزان پیمان می‌بندم که همه تلاشم را جهت آرامش و امنیت شما همکاران به کار می‌بندم.

علی بهادری جهرمی رییس پیشین مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه نیز در این مراسم  گفت: اگر برداشت بر این است نقاط ضعفی وجود داشته به بنده برمی‌گردد و بنده خیلی شفاف عذرخواهی می‌کنم اگر کاستی وجود داشته است و از همه می‌خواهم من را حلال کنند و اگر کوتاهی داشتم از من بگذرند.

وی افزود: خیلی خوشحالم که یکی از اعضای مرکز به عنوان رییس مرکز انتخاب شده و خیال اعضای مرکز راحت است که مرکز با قدرت راه خود را ادامه می‌دهد و ما هم در هیات دولت تلاش می‌کنیم حامی مرکز باشیم و مسیر با محوریت مرکز با قدرت پیش خواهد رفت و من هم در حد توان در خدمت مرکز هستم.

بهادری جهرمی ادامه داد: متاسفانه من موفق نشدم وکالت تخصصی را راه اندازی کنم و امیدوارم رییس جدید این حرکت را دنبال کند. ما سرعت جذب را از ۳۶ ماه به ۹ ماه کاهش دادیم اما باز هم کافی نیست و باید از این هم کوتاه‌تر شود.

وی در پایان گفت: امیدواریم شاهد تصویب قانون جامع ناظر بر مرکز نیز در مجلس باشیم.