۰ نفر

جزییات ۷ شبانه‌روز اسارت مادر و دختر در خانه وحشت

۳۰ آذر ۱۴۰۰، ۱۵:۳۳
کد خبر: 591951
جزییات ۷ شبانه‌روز اسارت مادر و دختر در خانه وحشت

زنی که با دختر چهار‌ساله‌اش هفت شبانه‌روز در خانه وحشت گرفتار بود، شناسایی شد و در جریان تحقیقات، ابعاد جدیدی از پرونده را فاش کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از جام جم ، دو هفته از دستگیری سعید عامل جنایت خانه وحشت و خواهرش، همچنین آزادی دو دختر از آنجا در حالی می‌گذرد که دو روز پیش زن جوانی که پیش از این در اسارتگاه او اسیر بود، شناسایی شد.

زن جوان در تحقیقات درباره هفت شبانه‌روز اسارتش در آن خانه گفت: «با دختر چهارساله‌ام برای دیدن یکی از دوستانم از شاهرود به تهران آمدیم، اما او خانه نبود، آخر شب به اتوبوس نرسیدیم که به شهرمان بازگردیم. از طرفی مدارک هویتی‌ام را در خانه جا گذاشته بودم و نمی‌توانستم شب را تا صبح در مهمانپذیر بمانم، چون بدون مدارک پذیرش نمی‌کردند. در میدان راه‌آهن بودیم که مردی سمت‌مان آمد و خودش را مامور معرفی کرد.

فهمید ماجرا از چه قرار است. گفت با خواهرش زندگی می‌کند و می‌توانیم شب را در خانه آن‌ها صبح کنیم. شب خانه‌شان ماندیم و روز بعد خواستیم برویم که مرا مورد آزار جنسی قرار داد و مثل دو دختر دیگر از من فیلم سیاه و سیاسی با گوشی طلایی‌رنگ خودش گرفت و تهدید به انتشار آن کرد. هفت روز در خانه وحشت بودم. هرروز از او کتک می‌خوردم. تهدیدم می‌کرد اگر سر و صدا کنم و فکر فرار به سرم بزند، اول دخترم و بعد مرا به قتل می‌رساند.»

زن نجات‌یافته ادامه داد: «خواهرش با کارت‌های بانکی‌ام از فروشگاه محله‌شان خرید می‌کرد. اگر شوهرم و ماموران به این خانه نمی‌آمدند، ممکن بود من و بچه‌ام هم کشته شویم. آن‌ها که آمدند، خواهر سعید تهدیدم کرد که آرام با بچه‌ام بیرون بروم و اگر حرفی از اتفاقاتی که در خانه‌شان افتاده بزنم، سعید سراغم می‌آید و من و بچه‌ام را به قتل می‌رساند. از ترسم سکوت کردم و به دروغ گفتم اینجا خانه دوستم بوده و بعد با شوهرم به شهرستان بازگشتم. اما مدام چهره آن دو دختر مقابل چشمانم بود و نمی‌دانستم زنده مانده‌اند یا نه، چند روز پیش که در روزنامه‌ها خبر دستگیری سعید را خواندم، فهمیدم آن دو دختر زنده‌اند و خیالم راحت شد.»

این در حالی بود که با دستور قضایی سعید و خواهرش در مواجهه حضوری با یکدیگر قرار گرفتند، خواهر متهم اعلام کرد برادرش سعید با پیچ‌گوشتی دختر فراری را به قتل رسانده و به دروغ می‌گوید یکی از دو دختر نجات‌یافته او را کشته است، اما سعید همچنان منکر جنایت است. محمد وهابی، بازپرس شعبه دوم دادسرای جنایی تهران در این‌باره گفت: «با توجه به گفته‌های این زن و دو دختر نجات‌یافته، سعید با گوشی طلایی‌رنگ از آن‌ها فیلم سیاه و سیاسی تهیه کرده که این گوشی هنوز پیدا نشده و ماموران در تلاش برای یافتن آن و افشای دیگر ابعاد پرونده هستند.»