۰ نفر

رییس سازمان ثبت؛

کاداستر منابع طبیعی تا پایان سال باید به اتمام برسد

۲۴ آذر ۱۴۰۰، ۱۳:۰۳
کد خبر: 590148
کاداستر منابع طبیعی تا پایان سال باید به اتمام برسد

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: با جلسات و همکاری که بین سازمان ثبت و سازمان منابع طبیعی صورت گرفته است تا پایان سال کاداستر منابع طبیعی باید به اتمام برسد.

به گزارش اقتصادآنلاین، حسن بابایی در سفر به استان گلستان و جلسه با روسای واحد‌های ثبتی استان گلستان با بیان این مطلب گفت: ادارات ثبت باید با تمام توان برای اجرای کامل کاداستر منابع طبیعی تلاش کنند.

وی افزود: با جلسات و همکاری که بین سازمان ثبت و سازمان منابع طبیعی صورت گرفته است تا پایان سال کاداستر منابع طبیعی باید به اتمام برسد.

معاون رییس قوه قضاییه با اشاره به اسناد بالادستی کشور و سند تحول و تعالی دستگاه قضا بیان کرد: اسناد بالادستی راهبرد‌ها و سیاست‌ها را به خوبی مشخص کرده و ضروری است مدیران اشراف کاملی به این اسناد داشته باشند و در این مسیر حرکت کنند.

بابایی با تاکید بر شناخت نیرو‌های جوان و خلاق اظهار کرد: مدیران باید شناخت کاملی نسبت به منابع انسانی خود داشته باشند و با شناسایی نخبگان از وجود آنان در پست‌های مدیریتی استفاده کنند.

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در ادامه با تاکید بر استفاده از همکاران ثبتی در حوزه‌های نقشه برداری عنوان کرد: سازمان این آمادگی را دارد که ضمن برگزاری دوره‌های آموزشی برای کارکنان خود اصول نقشه‌برداری را به آن‌ها آموزش داده و از آن‌ها به عنوان همکار نقشه‌بردار با در نظر گرفتن حق‌الزحمه استفاده کند.

وی در ادامه افزود: با توجه به گستردگی خدمات سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و محدودیت در به‌کارگیری بازرس طرحی را با عنوان «شما بازرس ما باشید» در دست تحقیق و اجرا داریم که به‌واسطه آن افرادی که از خدمات ما در سراسر کشور استفاده می‌کنند در یک ساز و کار مشخص با اعلام گزارش تخلف و جرائم یک کد شناسایی دریافت می‌کنند و پس از بررسی‌های لازم نتیجه پیگیری‌های گزارشی که ارسال کرده‌اند به آن‌ها اعلام می‌شود.

معاون رییس قوه قضاییه با اشاره به مزیت‌های بازرسان افتخاری برای سیستم نظارتی عنوان کرد: حضور مردم به عنوان بازرس افتخاری فضای نظارت بر سازمان و مجموعه‌های تابعه آن را چند گام به جلو خواهد برد.

بابایی در پایان گفت: با اجرایی‌شدن طرح «شما بازرس ما باشید» از مردم می‌خواهیم در مراجعه به واحد‌های ثبتی و مجموعه‌های تابعه سازمان ثبت اسناد و املائک کشور در صورت مشاهده تخلف و جرائم ما را در جریان بگذارند.