۰ نفر

دلجویی مسئولان قضایی از یک زندانی در ساوه

۹ آذر ۱۴۰۰، ۲۰:۴۶
کد خبر: 585832
دلجویی مسئولان قضایی از یک زندانی در ساوه

رییس کل دادگستری استان مرکزی به همراه رییس کل زندان‌های استان، رییس دادگستری و دادستان ساوه و جمع دیگری از مسئولان قضایی با حضور در زندان ساوه از یک زندانی گلایه‌مند دلجویی کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین، حجت‌الاسلام سیدعبدالمهدی موسوی در این‌باره اظهار کرد: حضور در زندان و ملاقات با زندانیان علاوه بر اینکه یک وظیفه شرعی و اخلاقی به شمار می‌رود، تکلیفی است که از سوی ریاست قوه قضاییه برای گره‌گشایی و حل مشکلات زندانیان به دادگستری‌های سراسر کشور ابلاغ شده است.

وی با اشاره به گلایه و شکایت یکی از زندانیان شهرستان ساوه گفت: در جریان بازدید از زندان ساوه با یکی از زندانیان که از نحوه رفتار و برخورد مدیران زندان گلایه‌مند بود دیدار و گفت‌وگو بعمل آمد و پس از دلجویی و تفقد، نگرانی او برطرف و رضایتمندی خود را از مجموعه زندان اعلام کرد. هرچند در چند روز گذشته رییس دادگستری و دادستان شهرستان نیز از او دلجویی کرده بودند.

او با اشاره به تاکیدات رییس قوه قضاییه مبنی بر رعایت حقوق شهروندی در داخل و خارج از زندان گفت: دستورالعمل مکتوب و مفصلی در این خصوص صادر شده و چنانچه به حقوق شهروندی و حقوق زندانیان تعدی شود، قانون فصل‌الخطاب است و از جنبه عمومی یا با نظر شاکی برخورد صورت می‌گیرد.